آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور
آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور

رقص قلم ..

بسمه تعالی

 


 

رقص غمگین قلم شد عادت هر روزه ام


چند روزی  می شود  با غصه هایم  روزه ام



 

آسمان را دوست می دارم برای آشیان


در سپهر لاجوردین زهره ی فیروزه ام



 

از تبار مهر هستم ماهتاب حیرتم


من تماشایی ترین جام بلور موزه ام



 

در حریم عشق احساس شقایق می کنم


گاه در تعبیر مردم بهترین آموزه ام



 

پاسداری می کنم از سر زمین مادری


مادرم آیینه رو هست و من از آن حوزه ام



 

کوزگر آهی کشید و کوزه ای را خلق کرد


من همان " آه " ام که در آب زلال کوزه ام




جواد مهدی پور

نظرات 5 + ارسال نظر
بهار پاییزی پنج‌شنبه 9 مهر 1394 ساعت 20:28 http://paeazi.blogfa.com

از تبار مهر هستم،ماهتاب حیرتم...
عالییییییی.....
غزال غزل هاتون چابک و تیز رو جناب مهدی پور خوش قلم...
من نیز از تبار مهرم..

سلام و عرض ادب محضرتان بانو بهار مهربان
بله که از تبار مهرید
اصلا آغازگر مهر شمایید
پاییز رنگارنگ و قشنگ با مهر می آغازد
چقدر خوب است که با مهربانی بهار ، به استقبال مهر می روید تا پاییز را بیافرینید


ممنون از حضور سبزتان بانوی مهربانم
درودبر شما

سر فراز باشید همچنان ..

masal دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 23:17 http://masal72.blogfa.com

زیبا بود موفق باشی بهم سری بزن خوشحال میشم

سلام و عرض ادب محضرتان

از حضورتان خوشحالم و سپاسگزاری میکنم
حتما به دیدنتون میام و از وبتون بهر ه مند میشم
منم منتظرتون میمیانم درود بر شما

یاسمین زهرا دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 23:06 http://ma2doost94.mihanblog.com

سلام علیکم

میلاد امام پاکی و روشنایی، ستاره ‏ی راهنمای بشریت، گنجینه‏ ی ارزشمند کرامت، قله‏ ی بلند فضیلت، گلبرگ درخت رحمت، برگزیده‏ ی خداوند سرمد، حضرت امام هادی علیه ‏السلام تهنیت باد

سلام و عرض ادب

منم میلاد نور و عصمت
تولد زیبای امام علی النقی علیهم السلام را براتون تبریک میگویم یاسمین زهرای مهربان

خیلی خوش اومدین به وبم

ممنونم که هستید

زنده باشید

سید حمید دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 20:29 http://aletaha76.blogfa.com/

سلام اجرکم عند الله
خوشحال میشم به ما هم یه سری بزنید

سلام و عرض ادب حمید آقا
ممنونم از حضور قشنگتان

درود بر شما

حتما براتون سر میزنم و بهره مند میشم

بانوی چادری دوشنبه 6 مهر 1394 ساعت 12:40 http://fanoosedaryayi2000.mihanblog.com

سلام.خداقوت.
شعر خیلی قشنگی بود.
به وب من هم بیاین.تازه راه انداختمش و درمورد سبک زندگی دینی هستش

سلام و عرض ادب محضرتان بانو چادری گرامی

خیلی خیلی خوش اومدین
خوشحالم از حضور سبزتان

درود بر شما که برام سر زدین و خوندین مرا
از حسن نظرتون سپاسگزارم
حتما براتون سر میزنم و از وبلاگ قشنگتون بهره مند میشم
براتون آرزوی توفیق دارم
بازم منتظر نگاه زیباتون هستم

سر بلند باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.