آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور
آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور

هر چه بادا باد ..

بسمه تعالی



زدم دل را به دریای نگاهت هر چه بادا باد

و دل را پر ز خون کردم به آهت هر چه بادا باد

 

بریدم از همه یکسر ، گرفتم دامن مهرت

قسم خوردم  به آن سیمای ماهت هر چه بادا باد

 

زلیخا را نشان دادی که در دام شکار افتم

دویدم باز افتادم به چاهت هر چه بادا باد

 

شکوه چشم زیبایت بلندای نظر باشد

نگاهت میکنم در جایگاهت هر چه بادا باد

 

فقط یک دل برایم  مانده از دارایی جانم

که قربانی کنم آنرا به راهت هر چه بادا باد

 

نگاهم میکنی گاهی ، مرا آشفته میسازی

فدای آن نگاه گاه گاهت هر چه بادا باد



جواد مهدی پور

نظرات 16 + ارسال نظر
بهار پاییزی شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 20:52 http://paeazi.blogfa.com

. بزغاله ای روی پشت بام بود و به شیری که از پایین عبور می کرد ناسزا گفت.
شیر گفت : این تو نیستی که به من ناسزا می گوید ،
بلکه این جایگاه توست که به من ناسزا می گوید.
بعضی ها از خود هیچ ندارند و به پشتوانه دیگران یا به دلیل موقعیتشان جرأت اظهار نظر دارند.
( شیخ بهایی )

با سلام و عرض ادب بانو بهار گرامی

خوشحالم که با ضرب المثل خوبی از شیخ بهایی اومدید
از حضور سبزتان خرسندم
ممنونم که بازم با حضورتان منو خوشحال کردید

برایتان آروزی سر بلندی دارم

زنده باشید

مریم پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 02:02 http://haminjori-yehoyi.blogsky.com

سلام آقای مهدی پور..
چقدر خوشحال شدم که شما به وب من اومدین و من با یه شاعر دیگه آشنا شدم..
شماهم با افتخار لینک شدین ..

+ راستیییییییییی شعرتون عالییییی بووووووووود

سلام و عرض ادب و احترام محضرتان بانوی مهربان

خیلی خوش آمدید
خوشحالم که هستید و مرا میخوانید

بازم بهتون سر میزنم و منتظر نگاه زیبایتان هستم
زنده باشید

زهرا چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 22:37 http://www.zizialone.blogsky.com

خواهش میکنم

و ممنوووووون

سلام و عرض ادب به محضرتان بانو زهرای گرامی

از حضورتان خیلی خرسندم
ممنونم که همیشه سبز هستید و سروده های ناقابلم را میخوانید

بازم منتظرتون میمانم
منهم برای خواندتان باز هم خواهم آمد
درود بر شما

لیلا چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 21:36 http://eshgtoohei.blogfa.com

گاهی دریا هوس می کند



به ساحلش سر بزند



برایش مهم نیست که



دستش را می گیرد یا نه



مهم اثبات وفاداری دریاست....

سلام بانو لیلای مهربان
خیلی خوش اومدین
با دستی پر و شاعرانه !! چقدر زیبا و دل انگیز گفته ای

گاهی دریا هوس می کند
به ساحلش سر بزند
برایش مهم نیست که
دستش را می گیرد یا نه
مهم اثبات وفاداری دریاست....

عالیست
بوسه های دریا به ساحل
آرامبخشترین بوسه هایست
که آسمان تا به حال به خود دیده است
ماهی ها گاهی برای تماشای این بوسه ها حتی از جان خود می گذرند
به ساحل می آیند و میمیرند !!

از حضورتان خیلی خوشحالم
ممنونم که هستید

بازم به دیدنتان میام
منتظر نگاه های بعدی شمایم
زنده باشید

لیلا چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 21:24 http://eshgtoohei.blogfa.com

خیلی زیبا و پرمعنی بود. مرسی

سلااام بر لیلای خانم گرامی

از حضورتان بسیار سپاسگزارم
و از بابت حن نظرتان خیلی ممنونم
باید بگویم حضورتان موجب آرامش و مایه ی خوشحالیست

درو بر شما

بازم برام سر بزنید

خسرو چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 21:23

. درود . خواجه شیراز می فرماید / گفتمش این جام
. جهان بین بتو کی داد حکیم / گفت آن روز که این گنبد
. مینا می کرد / یعنی آن زمان که خدا آسمان را می
. ساخت . . . و نه ، می کرد !! . اما بنا به فرموده
. استاد سخن . در یک بیت یک حرف و یا یک فعل را می
. توان بخاطر نزدیکی قافیه نادیده گرفت . و می توانم
. برایتان بسیار مثال بیاورم . من از تحصیلات و رشته ای
. که خوانده اید بی اطلاع هستم . لطف کنید تا بهتر
. با هم صحبت کنیم . گفتم خیالت حداقل موسیقی
. کلام را رعایت می کند . امیدوارم توانسته باشم
. روشنگری کرده باشم . موفق باشید

سلام دوست من
از حضورتان سپاسگزارم
ممنونم که هستید و با حوصله میخوانید مرا

بازم منتظر راهنمایی هایتان هستم
من طب خوانده ام ولی علاقه زیادی به شعر و ادبیات دارم دارم از دوران کودکی شروع به سرودن شعر کرده ام و ادعا نمیکنم که شعر واقعی و بی کم و کاست می سرایم
این نوشته را حرفای دلم میدانم که با خود به زمزمه می نشیند و اینجور آواز میخواند گاهی شاد گاهی غمگنانه

درود بر شما

زهرا چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 18:26 http://www.zizialone.blogsky.com

خواهش میکنم :))

منم خوشحالم که با وب شما آشنا شدم وووو این شعرهای قشنگو میخونم :)))
ممنون همچنین شما :))

سلام و عرض ادب
سپاس فراوان از مهر بیدریغتان بانوی مهربان

خیلی ممنونم از حضور گرمتان بانو

باید بگم خیلی خوبید
خوشحالم که تشریف میارید
منم مقدمتان ار گلباران میکنم
درود بر شما

زهرا چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 18:15 http://www.zizialone.blogsky.com

سلام مجدد
ممنون از ردپای حضورتون تو کلبه ی درویشی من...
و سپاس بابت لینک...شما هم لینک شدید با اسم آینه ها بیدارند...

قلمتون مستدام...حتما بازم میام تا شعرای قشنگتون رو بخونم آقا جواد عزیز...

سلاااام
مرسی از لطفتون
ممنونم که اینجور سبز حضور دارید

خیلی خوشحالم که دارمتون
سر بلند باشید زهرا خانم گرامی

زنده باشید

خسرو چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 15:50 http://khane8tom.blogsky.com

. با درودی می کنم آغاز صحبتی با یار دیرینم !! .
. شاعری باید و باید ذاتی باشد . . و البته نه تمامش .
. این که ذاتت شاعرانه باشد . دانش و تجربه . . استعداد
. و علاقه هم به یاریت می آیند . « هر چه بادا باد »
. سخن از یک شاعر می گوید . و بسیار عالی .
. مخاطب شما [ عبور ماه . . . ] را می گویم . . او نیز
. آمادگی خوبی از خود نشان داده . . و یک پای اول
. نوشته های شماست . فقط باید یاد آوری کنم به
. ایشان که . . خیابان . . را . . خیالت . . می نوشت
. بهتر بود . که قافیه را رعایت میکند !!! .
. گلو را می تکانم در خیالت هر چه بادا باد !!!!!!!!!! .

سلام و احترام دوست من

شما لطف دارید ا ز مطالب ارزنده شما بهره مند میشوم
همه ی دوستان لطف دارن
از مخاطب من گفتید ...
اما حتی با ویرایش خیابان به خیالت هم باز قافیه جور نمیشه
اما من معتقدم دل راست میگوید
حرف دل را نباید تغییر داد بسیار عالی سروده اند زیبا و دلنشنین
جا دارد به این قافیه یه غزل بسازم
غزلی که آینه ها نشان دهند برای همیشه
آینه ها همیشه بیدارند

درود بر شما
ممنونم که مرا با حوصله میخوانید

زهرا چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 14:07 http://www.zizialone.blogsky.com

خیلی عالیه شعرتون


موفق باشید :)

سلام و عرض ادب محضرتان

خیلی خوش اومدین
حضورتون رو پاس میدارم
از حسن نظرتان سپاسگزارم

حتما میام به دیدنتون
منتظر نظر زیبایتان میمانم بازم تشریف بیارید

درود بر شما

یاسمین زهرا چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 13:48 http://ma2doost94.blogfa.com

سلام علیکم

ممنون از حضورسبزتون

احسنت شعرتون زیباست

سلام و عرض ادب ابنوی مهربان

سپاس فرااون از حضور سبزتان

خیلی خوش اومدین
از اینکه هستید و مرا میخوانید خیلی خوشحالم
منم برا دیدتون می آیم همچنان
بازم منتظر تون هستم

درود بر شما

مداوا می کنم آخر سکوتم را به فریادی

گلو را می تکانم در خیابان هر چه بادا باد
............................................................

سلام زیبا نوشتید......

سلام و عرض ادب
به به !! چقدر زیبا و با دست پر اومدین
خیلی بدلم نشست
احساس آسمانیتان تحسین بر انگیز است
لذت بردم از تک بیت قشنگتان
عالیست

ممنونم که اینجور خوب هستید و مرا میخوانید
زنده باشید

هانیه چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 13:18 http://hadiseeshghtwo.blogfa.com

شعرقشنگی بودانشاالله که برای امام زمان سروده شده باشه

سلام و عرض ادب محضرتان

جانم فدای امام زمانم باد
اللهم عجل لولیک الفرج

چقدر زیباست اندیشه ی والا و آسمانی شما بانو

خیلی خوش آمدید
وقتی می آیید با خود صفای معنوی می آورید
بازم منتظر نگاه زیبا یتان خواهم ماند

میهمان اندیشه زلالتان خواهم شد
درود بر شما

™ چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 12:27 http://www.khodamonly.blogsky.com

شما نسبت به وبلاگ بنده لطف دارین و گرنه مطالبم زیاد جالب نیس

سلام

چرا ؟ دوست من
وبلاگتون عالیست ومن از مطالبش بهره میبرم
سر بلند باشید

™ چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 12:22 http://www.khodamonly.blogsky.com

سلام اقای مهدی پور
با افتخار تمام لینک شدید
با ارزوی موفقیت روز افزون برای شما
در پناه حق
ممنونم از حضور سبزتون در وبلاگم
یا علی

سلام و عرض احترام

ممنونم از مهرتان

درود بر شما

™ چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 11:51 http://www.khodamonly.blogsky.com

سلام وبتون عالی است دوست داشتی به وب منم بیا منتظرم اگر با تبادل لینک موافق بودی خبرم کن

سلام و عرض ادب محضرتان
از حضورتان خوشحالم

ممنوم از مهرتان
بهتون سر میزنم
منتظر نگاه ههای بعدی شما هستم

درود بر شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.