آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور
آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور

جام می ..


شراب ناب  مرد افکن 

که با یک جرعه

غم ها را فرو ریزد

من از جامی  که دلدارم برایم ریخت خواهم خورد

لب لعلش به یک بوسه مرا تا انتهای عشق خواهد برد

من از آن می که دلدارم برایم ریخت خواهم خورد

و مست از مهر او

تا اوج احساسی که او را دوست می دارم

برایش یک سبد دل چیده ام از آسمان عشق

این دل را ..

کنم  تقدیم آن یارم

که او را

دوست میدارم...


دوستت دارم تو را زیبای من

من به زیبایی چشمان تو عادت دارم..

منتظر میمانم

تا بر گردی و ..

با من باشی .....................................




جواد مهدی پور

نظرات 3 + ارسال نظر
ناهید سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 13:21 http://pariashad.blgfa.com

چه عکس قشنگی

سلام و عرض ادب بانوی گرامی

خیلی خوش اومدین
از حضور سبزتان سپاسگزارم

درود بر شما
میام به دیدنتون

بازم منتظر نگاه زیباتون هستم

عبور ماه در شب حکومت نظامی دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 14:02

قرارمان فصل انگورها................
تو جام بیاور
من جان.................................................

سلاااام
خیلی خوش اومدین بانو
از حضور گرم و سبزتون سپاسگزارم
چقدر با دست پر اومدین
دقیقا سر قرار ..
فصل انگورهاست ....
جام دل را آماده کرده ام برایت...
توجانت را بیاور تا حیاتی تازه ببخشی برایم


خوشحالم که هستید
بازم منتظر نگاه قشنگتان هستم
درود بر شما

بهار پاییزی یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 12:04 http://www.paeazi.blogfa.com

عاقبت دریا را بوسید
و و به ساحل رساندخودش را..
ماهی دل به دریا زده ای که
امواج پس میزدند قلب کوچکش را.........

سلاممممم...و ممنونم که هر بار پر از امید و انگیزه میکنید دل واژه هایم را....
این که هر بار مرا شرمنده میکنید با بداهه گویی هایتان به احساس ژرف خودتون برمیگرده...
ممنوووون

سلااااام
خوش آمدید بانوی مهربان

بسیار سپاسگزارم از حضور گرمتان
اینجور که هستید دلگرم می شوم که دارمتون
پس باید بسرایم همچنان
کسی هست که مر ا میخواند

درود های فراوان نثارتان باد

زنده باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.