آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور
آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور

تغافل ..

                               بسمه تعالی

 

اخم کردی و مرا در اشتباه انداختی

یوسف لبخند هایم را به چاه انداختی

 

بار دیگر بین قهر و آشتی دیوانه وار

قهر کردی ، قصه و غم را به راه انداختی

 

خال و لب دادی نشان اما ندادی بوسه ای

اینچنین بیچاره دل را در گناه انداختی

 

از تغافل چشم بستی که نمی بینی مرا !!

دلخوشم کردی  به من  وقتی نگاه انداختی

 

با رقیبانم که بزم عیش را آراستی

بر دلم زارم جفا کردی و آه انداختی

 

عاقبت بیرون نمودی از دلت مهر مرا

پشت سر ، این مرغ دل را بی پناه انداختی


وعده دادی  معنی پیمان ندانستی ولی

گاه جام مهر بگرفتی و گاه انداختی

 

جایگاهی داشتم در پیش تو اما چه سود !

دل شکستی و مرا از جایگاه انداختی



جواد مهدی پور

نظرات 3 + ارسال نظر
سوگندصفا پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 09:20 http://soogandsafa.blogfa.com

سلاااااااااااام ....وای این شعر خیلی زیباست
همین که از سوگند گفتید میخام اگه اجازه بدید با اجازه تون
توو پست جدیدی که فردا میذارم استفاده کنم
من تا حالا از اشعار هیچ شاعری توو وبم استفاده نکرده چون قصدم فقط اشعار و پیشرفت خودمه
اما اینو خیلی دوست دارم....میخام اگه اجازه بدین لااقل چن بیتش رو بذارم رو وبلاگم
راستی این شعرو کی گفتین جناب مهدی پور؟؟؟

سلااااااااام و عرض ادب
از حسن نظرتون صمیمانه سپاسگزارم
اختیار دارید اجازه دست شماست اگر لایق بدونید منم خیلی خوشحال میشم
این غزل نا قابل تقدیم شما
تمام یا چند بیتش روخواستید لطف میفرمایید
این غزل رو پارسال سرودم ولی چند ماهیست از وقتی با هاتون اشنا شدم ، هی منتظر فرصت بودم که براتون بفرستم خدا رو شکر که تقدیمتون کردم
نمیخوام بگم همان ابتدا برای شما سرودم ولی عجیب تناسب شدیدی بین این غزل و حال و هوای شما دیدم !
خیلی خرسندم که اینجور ازش استقبال فرمودید
بینهایت سپاسگزارم ازتون بانوی گرامی ام
احساس قشنگتون را میستایم خیلی دلنشنین قلم میزنید خانم فرهنگی گرامی
سرفراز و زنده باشید

سوگندصفا چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 23:01 http://soogandsafa.blogfa.com

سلام ودرود
قبل اینکه بخوام از پست هاتون تعریف کنم که چقد دوست داشتم
میتونم بپرسم که واقعا این اشعار همه مطعلق به خودتون هست آیا؟؟؟..!!
از اونجایی که ذهنم قویه یادم میاد همین شعر رو جایی خونده باشم..............

سلام و عرض ادب
سپاس فراوان از حضور سبزتان

قبل از پاسخ به سولاتون میخوام یه شعر براتون تقدیم کنم :


سوگند به پیمانه و پیمان تو، سوگند
سوگند به بیماری و درمان تو، سوگند


سوگند به گیرایی ابروی کمانت
سوگند به رویایی چشمان تو، سوگند


سوگند به آن واهمه تلخ جدایی
سوگند به تنهایی و هجران تو سوگند


سوگند به سوگند تو در لحظه دیدار
در دامن خود آر ، به دامان تو سوگند


سوگند به یاقوت لب لعل تو سوگند
سوگند به هر ذره ای از جان تو سوگند


سوگند به رسوایی این دل که بر آشفت
با دیدن آیینه بهتان تو سوگند


سوگند به آن نوع نگاه تو که زیباست
سوگند به زیبایی مژگان تو سوگند


سوگند به آیینه مهتابی رویت
سوگند به سیمای درخشان تو سوگند

سوگند به هر آیه که در سوره نهادی
سوگند به هر سوره قرآن تو سوگند


سوگند به آغاز تو با این همه باران
سوگند به اندیشه پایان تو سوگند


هم یار تو را می طلبد ، هم دل اغیار
سوگند به جمعیت حیران تو سوگند


اندام دل آرای غزال تو فریباست
ای جان غزل ، بر سر و سامان تو ، سوگند


با خضر که پژواک تو در وادی عشق است
ره می سپرم تا دم ایوان تو ، سوگند


در خانه کسی هست که در گوشه خلوت
سوگند خورد هی به زنخدان تو ، سوگند


سوگند به سوگند تو ، سوگند تو جاریست
سوگند به سوگند فراوان تو ، سوگند


خوب است تو یار من و من یار تو باشم
سوگند به این یار غزلخوان تو سوگند


خب حالا میتونم راحت براتون بگم که بله همه ی اون شعرا از خودمه
اما اینا بخشی از شعرامه
من در سایت شعر نو حضور دارم شاید از اون طریق بخشی از شعرامو خوندین
ممنونم که هستین
بازم مرا بخوانید ..
درود بر شما

خیال می کنم... چهارشنبه 21 مرداد 1394 ساعت 19:52 http://doctorati.blogfa.com/

غزل نغز و روانی بود .

طبعتان روان

سلام
خیال اسمانیتان را دوست دارم
بسیار عالی می اندیشید
از حضور زیبایتون ممنونم
سپاس که اینهمه خوب هستید
سر بلند بمانید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.