آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور
آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور

دل ..

بسمه تعالی


به دل گفتم تو از جنس کدامین نـــــــور والایی ؟

که می تابی و  دائم بیقراری  ، مثل دریــــــــایی

 

و با زیبا ترین سیمای خود مانند مهتــــــــــــابی

که در جــــــام بلورین ، اینچنین پنهان و پیدایی

 

میان آهوان ، رعنــــــــــــــا ترین روح غزالی تو

غزل هم با تو جــــان میگیرد و پر میکشد جایی

 

بگو تو از کدامین ملک سبز عشق مـــــی آیی ؟

که اینگونه دل انگیز و ملیحانه  ، ســــــراپایی

 

تــــو را  روزی که دیدم پلک را پایین نیاوردم

که از بس خوبی و نازی ، بزیبایی فریبــــــایی

 

بگو با من که اصلت از کدامین ابر باران است

که اینسان بر سرم می باری و با مــهر می آیی

 

میان صحبتم  برگشت  با یک دل تمـــــــنا گفت :    ای جاااااااااااااااااااااااااااااااانم

منم  در سینه ی  آرام تو یک دل به زیبــــــایی !

 

چنان از خود شدم بیخود که در پوستم نمیگنجم

شدم دیوانه ی عاشق من از این شور و شیدایی

 

 

تویی همرا ه من ای دل که از جان دوستت دارم

هماورد تمام آهوان باشی به تنـــــــــــــــــهایی




جواد مهدی پور

نظرات 2 + ارسال نظر
مداد کوچک یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 14:22 http://medadekuchak.blogsky.com

سلام و سیب و سعادت
شعر را می پسندم
و شاعران هم که ....
نمی دانم از کجا رسیدید به مداد کوچک/اما ممنون از نظرتان
شعر را ادامه بدهید تا اوج
عقل و احساس را در هم /// شعر چیزِ خوبیست
لینک شدید با نام اینه ها بیدارند
به یک علت
شعر را می پسندم .

سبز باشید به عشق ِ خدا

سلام و عرض ادب و احترام به محضر مداد کوچک نغز نویس و زیبا!!
حضور گرمتون را پاس میدارم
خوشحالم که دارمتون و اومدین که مرا بخوانید
از حوصله ای که بخرج دادین سپاسگزارم
براتون خواهم گفت از کجا به مداد کوچک رسیدم و دیدم که چقد به قول خودتون مغزدار مینویسد ! باید بارها خواند و تامل کرد دلنوشته های مداد کوچک را ..
بهره میبرم از نگارستان دل انگیزتان
منم منتظر نگاه های زیباتو خواهم ماند
براتون آرزوی سر بلندی دارم
زنده باشید

مداد کوچک یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 14:20 http://medadekuchak.blogsky.com

خِرَدچین و عَقلی سَراسَر؛که این زندگانی بدون ِ همانْ عِشــق لُطفــی نَدارَد
"‌ شعرهای خوبی دارید .....
ادامه بدهید به شعر "
خوب است
موفق باشید

سلام بر مداد کوچک نغز نویس خودمان

سپاسگزارم از حضور زیبایتون
ممنونم که اینجور نظر لطف دارین
من از حرفای دل انگیزو پر محتوای مداد کوچک لذت میبرم
و دوست دارم بار ها و بارها بخوانم
حضور زیبایتون را ارج مینهم
بازم منتظرتون میمانم

درود بر شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.