آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور
آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور

دیوان عشق ..

بسمه تعالی





سینه ی لرزان تو  تفسیری از " زلزالها " ست

صد گسل در زیر دل دارم که  گویی  " مالها " ست


مثل بم هر چیز در دل بود بیرون ریختم

اینهمه آوار بر روی دلم " اثقالها " ست


آبروی آسمان را می بری با روی خود

ابر های تیره گریانند زین غم  سالهاست


عشق چون اسباب پرواز است تا عاشق شوید

آنچه بالا می برد سیمرغ دل را ، بالهاست


 کم سخنرانی بکن ای شیخ  منبر خسته شد

آنچه مردم را کند گمراه ، قیل و قالهاست


خال کوبی می کنی از شیر بی یال و شکم

غافل از اینکه وقار شیر نر در یالهاست


من تفال می زنم  هر بار بر دیوان عشق

هر چقدر آوازه دارد حافظ ،  از این فالهاست


بوسه ای از خال هندوی تو مستم کرده است

عشق هم مدهوش از زیبایی آن خالهاست



جواد مهدی پور

نظرات 6 + ارسال نظر
بهارپاییزی پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 11:18 http://www.paeazi.blogfa.com

کارم تمام است
مثل نقشه ی لو رفته ی یک گنج
دوستش دارم
و میداند
سلام آقای مهدی پور محترم...
خوشحالم که دوباره هستین و میخونم از قلم زیباتون..
سپاس از حضور پر مهرتون در صفحه ی پاییزی من...

سلام و عرض ادب بانوی بهار مهربان
سپاس فراوان از مهرتان

ممنونم که تشریف آوردید
خیلی خوشحالم از حضور گرمتان

سر بلند و پیروز باشید

هانیه شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 17:59 http://hadiseeshghtwo.blogfa.com

سلام سال نو مبارک انشاالله سال خوبی داشته باشید. ببخشید دیر اومدم و سال نو رو دارم تبریک میگم

سلامو عرض ادب محضر بانوی مهربان هانیه خانم گرانقدر

سال نو را برایتان تبریک و تهنیت عرض مینمایم

سالی سر شار از مهرو عشق داشته باشید

درود بر شما
ممنوم از حضورتان

[ بدون نام ] چهارشنبه 11 فروردین 1395 ساعت 06:51

میلاد مسعود سیّدۀ النساء حضرت زهرا سلام الله علیها مبارک باد.
مفتقرا متاب رو از در او به هیچ سو
زانکه مس وجود را فضّه او طلا کند
در صورت تمایل تبادل لینک نمایید.
FEGHAHAT1.BLOGFA.COM

سلام دوست خوب من
از حضورتان سپاسگزارم

ممنونم که برام سر زدید
با کمال افتخار با شما تبادل کینک می کنم
زنده باشید

tahere یکشنبه 8 فروردین 1395 ساعت 20:33 http://myloveeeeegod.blogfa.com/

ﺧـﺪﺍﻱ ﻣﻦ
ﺍﻳﻦ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺣﻮﺍﺳﺖ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﺎﺷﺪ
ﻣﻲ ﮔﻮﻳﻨﺪ ﺑﺰﺭﮔﺘﺮﻳﻦ ﺷﮑﺴﺖ، ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﺩﺍﺩﻥ ﺍﻳـﻤﺎﻥ ﺍﺳﺖ.
ﺣﻮﺍﺳﺖ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﻣﻦ ﺷﮑﺴﺖ ﻧﺨﻮﺭﻡ.
ﻣﻦ ﻫﻨﻮﺯ
ﻫﻢ ﺗﻮ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ« ﻗﺎﺿﻲ ﺍﻟﺤﺎﺟﺎﺕ » ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻧﻢ.
خدای خوب من…!
ﺑﺮﺍﻱ ﺩﻟﻢ ﺍَﻣـَـﻦ ﻳـﺠـﻴﺐ ﺑﺨﻮﺍﻥ
سلام.وبلاگ بسار بسیار زیبایی دارید.
خوشحال میشم به منم سربزنید[لبخند][گل][گل][گل]

سلام و عرض ادب محضر بانو طاهره گرامی

حضور زیبایتان را پاس می دارم و برایتان شادابی و سلامتی آرزو مندم

سر فراز باشید

مهرانه سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 10:40 http://dosekemohabat.blogfa.com

بی تو اینجاهمه درحبس ابد،تبعیدند
سالها،هجری وشمسی،همه بی خورشیدند
سیرتقویم جلالی،به جمال توخوش است
فصلهاراهمه بافاصله ات سنجیدند...
توبیایی همه ثانیه ها،ساعتها،
ازهمین روز،همین لحظه،همین دم عیدند
(اللهم عجل لولیک الفرج)
سال نومبارک

سلام و عرض ادب محضر بانو مهرانه ی گرانقدر و مهربان

سال نوتون مبارک
سپاس از حضور پر شورتان
ممنونم که هستید

برایتان مهر فراوان آرزو مندم
زنده باشید

بهارپاییزی جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 08:54 http://www.paeazi.blogfa.com

کم سخنرانی بکن ای شیخ منبر خسته شد

آنچه مردم را کند گمراه ، قیل و قالهاست

بسیار زیبا بود
جناب مهدی پور شاعر آینه ها سلام و وقت بخیر استاد
فصلی نو و سالی دیگر رو پیشاپیش تبریک عرض میکنم .امید که سالی پر از خیر و برکت در پیش رو داشته باشین..
پایان سالتون بخیر و خوشی

سلام و عرض ادب محضر بانوی خوب و مهربان

بهار آمده است مژده به قناری های عاشق که بر سر شاخه بنشیند و غزل عشق بخوانند
ای دل از آمدن بهار شادانم منم
و به پاییزی این بهار حیرانم من


خیلی خوشحالم از حضور زیبا ودل انگیزتان بانو بهار مهربان

سر فرازتر از همیشه باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.