آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور
آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور

سوداگری ..

بسمه تعالی


تو که در امنترین جای دلم جا کردی

آمدی مثل نفس کار مسیحا کردی
 

رود بودی مگر از کوه سرازیر شدی ؟

قطره ی جان مرا وصل به دریا کردی


در دلم بست نشستی که مرا می خواهی

پای کوبیدی و رقصیدی و غوغا کردی


من در انبوه رقیبان خودم گم گشتم

تو مرا از دل این غائله پیدا کردی


اهل سوداگری و رشوه  نبودی اما

بر سرعشق تو با عقل مدارا کردی


تو که راضی شدی آخر به جدایی بکشد

پس چرا عشق مرا در دل خود جا کردی


این همه ظلم به ما ، دشمن دیرنیه نکرد

آنچه در قالب یک دوست تو با ما کردی


حکم جاری شد و گفتند که قاضی با توست
 
سنگ بارا ن شدم از دور تماشا کردی





جواد مهدی پور

نظرات 3 + ارسال نظر
هانیه جمعه 23 بهمن 1394 ساعت 13:31 http://hadiseeshghtwo.blogfa.com

در غم هجر رخ تو در سوز و گدازیم
تا به کی زین غم جانکاه، بسوزیم و بسازیم
آید آن روز که در باز کنی، پرده گشایی
تا به خاک قدمت، جان و سر خویش ببازیم
یاصاحب الزمان(عج)

سلام و عرض ادب بانو هانیه ی گرانقدر

از حضورتان ممنونم

اللهم عجل لولیک الفرج

سر فراز باشید

بهار پاییزی پنج‌شنبه 22 بهمن 1394 ساعت 21:06 http://www.paeazi.blogfa.com

ما از وحشت فراموش کردن دیگران است که عکس آنها را به دیوار میکوبیم. یا در کیف پول میگذاریم..یک وفاداری کاذب ..خود ما به عکس هایی که به دیوار اتاق میکوبیم نگاه نمیکنیم یا خیلی به ندرت و تصادفأ نگاه میکنیم..به حضور دائم و چشم نیافتنی آنها عادت میکنیم.. عکس.. فقط برای مهمان است.. این را یادمان باشد." که ذره ای در قلب، بهتر از کوهی بر دیوار است"
نادر ابراهیمی
سلام جناب مهدی پور
تجویز شاعرانه تان داروی رفع دلتنگی بود..
عالی سرودید استاد

سلام و عرض ادب م احترام به محضر بانوی پاییزی آسمانی و مهربان

خیلی خوشحالم که هستید از حضورتان نهایت سپاس را دارم
زنده باشید
ممنونم از نگاه زیبایتان

برایتان آرزوی سعادت و پیروزی دارم

مداد کوچک سه‌شنبه 20 بهمن 1394 ساعت 18:43

خواندن، نوشتن، دوست داشتن تثلیثی مقدس است " کریستیان بوبن "

سلام و عرض ادب محضر بانو گرانقدر

خیلی خوش آمدید

از حضور گرم و سبزتان ممنونم

سر بلند باشید

از جمله ی بسیار زیبا و نغزتان آموختم ، عالیست
زنده باشید
بازم منتظر نگاه زیباتون هستم



امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.