آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور
آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور

نسیم مهر ..

بسمه تعالی

 

 
 
 
حاصل تعریف من از چشم هایت شد غزل

رقص آن دلواژه های من  برایت شد غزل


در زمستان هم نسیم مهر را می آوری

برف با گلدانه ها آمد  هوایت شد غزل


من به آهنگ دل انگیز تو عادت کرده ام

انعکاس زیر و بم های صدایت  شد غزل


دلگرانی می کنی از هر بلای ناگهان

دلفریبایی ، به این خاطر بلایت شد غزل


بس که هر شب همدم تنهایی ات شد شعر من

دین و دنیا شد غزل حتی خدایت شد غزل


من فدای چشم زیبای تو ای آهوی من
 
مثل من ، در اوج زیبایی فدایت شد غزل

 

 

 

جواد مهدی پور

نظرات 2 + ارسال نظر
هانیه دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 16:01 http://hadiseeshghtwo.blogfa.com

ای دوست به حنجر شهیدان صلوات
بر قامت بی سر شهیدان صلوات

اللهم صل علی محمد و آل محمد
سلام و عرض ادب محضر شما بانو هانیه ی گرانقدر
از حضورتان ممنونم
براتون آرزوی سلامتی دارم

لیلا شنبه 19 دی 1394 ساعت 23:05 http://eshgtoohei.blogfa.com

زندگی قانون باور ها و لیاقتهاست ، همیشه باور داشته باش

لایق بهترین هایی . . .

سلام و عرض اردات محضر بانو لیلای گرانقدر
از حضور گرم و صمیمانه ی شما ممنونم

سپاسگزارم از مهرتان بانوی گرامی زنده باشبد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.