آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور
آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور

ماه پنهان ..

بسمه تعالی



 

 

ماه در حلقه ی گیسوی تو پنهان شده است


حضرت آدم از آن ماه مسلمان شده ا ست



 

زن اگر مثل زلیخاست ، بترس از مهرش


یوسف از حیله ی او وارد زندان شده است



 

رنگ عشق آمده با سبز و سفید و قرمز


نقش فخر و هنر پرچم ایران شده است



 

زندگی بی تو معماست برایم ، اما


حل این مسئله با بودنت آسان شده است



 

تو مپندار که با رفتن تو دلشادم


دلم از دوری تو خانه ی ویران شده است



 

من به مردان غیور وطنم می نازم


که وطن امن تر از بیشه ی شیران شده است



 

تو از آن لحظه که بر قامت خود خیره شدی


عشق پیدا شده و آینه عریان شده است



 

 

جواد مهدی پور 

 




Drmahdipour1509@

نظرات 7 + ارسال نظر
لیلا جمعه 11 دی 1394 ساعت 18:58 http://eshgtoohei.blogfa.com

من با افتخار لینکتون کردم. بازم سر بزنین خوشحال میشم

سلام و عر ادب محضرتان بانو لیلای گرانقدر

خیلی خوش اومدین
ممنونم که هستید
من خیلی وقته لینکتون کردم
درود بر شما

لیلا جمعه 11 دی 1394 ساعت 18:57 http://eshgtoohei.blogfa.com

زلال باشید...پرندگان به برکه های آرام پناه میبرند؛
و انسانها به دلهای پاک،
زیرا دلهای پاک همچون برکه های آرام اند،
و دیگران بدون هیچ وحشتی به آنها اعتماد میکنند،
پس خوشا بحال کسانی که مایه آرامش دیگران هستند...

سلام و عرض ادب لیلا خانم گرامی

خیلی خوشحالم که هستید
از حضورتان بسیار سپاسگزارم
حضورتان مایه ی آرامش است بازم منتظر حضور و نگاه زیباتون هستم

زنده باشید

سید حمید چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 14:51 http://aletaha76.blogfa.com/

سلامی دوباره پست آخرتون رو خوندم وقتی داشتم می رفتم نگاهم به بیت اول شعرتون افتاد واقعا تحسین برانگیزه

موفق باشید

سلام و عرض ادب محضر اقا سید حمید بزرگوار عزیزم

ممنونم از حضور سبزتان
از حسن نظرتان بسیار سپاسگزارم

درود بر شما

سر بلند باشید

هانیه دوشنبه 30 آذر 1394 ساعت 13:32 http://hadiseeshghtwo.blogfa.com

از عاشقان به مولا، مولا به گوش هستیم
بر ما حرام بادا یک لحظه آرمیدن
ما را بخوان دوباره، حتی به استعاره
«از تو به یک اشاره از ما به سر دویدن

سلام و عرض ادب محضر بانو هانیه ی گرانقدر
از حضور سبزتان سپاسگزا م ممنونم که هستید
براتو ن آرزوی پیروزی و سلامتی دارم

از شعر زیباتون بهره مند شدم و لذت برد م

درود بر شما

محزونی نامقی شنبه 28 آذر 1394 ساعت 11:48

سلام بر غزلسرای عشق
بسیار خوش آهنگ وپر محتوی.

بنظزر حقیر مصرع دوم اگر بدین شکل باشد بهتر است.


تو مپندار که با رفتن تو دلشادم


خانه دل ز غم هجر تو ویران شده است

باعرض پوزش از محضرتان

یلدای پر نشاطی داشته باشید

سلام و عرض ادب محضرتان جناب محزونی گرانقدر

از حضورتان ممنونم

سپاس فراوان از راهنمایی ها خوبتان
همیشه از لطفتان بهره مندم

درود بر شما

میم مثل مادر شنبه 28 آذر 1394 ساعت 09:20 http://madar1380.mihanblog.com/

سلام خوب هستید صبحتون بخیر

سلالم و عرض ادب محضرتان بانوی گرامی

وقتتان بخیر و شادی

از حضور سبزتان سپاسگزارم
ممنونم که هستید

زنده باشید

میم مثل مادر شنبه 28 آذر 1394 ساعت 09:04 http://madar1380.mihanblog.com/

اپمممم

سلام و عرض ادب محضر بانو ی گرانقدرم

خیلی خوش اومدین

درود بر شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.