آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور
آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور

با آینه ..

بسمه تعالی
 
 
 
روبروی آینه ، خود را تماشا می کنم

راز بودن را برای دل ، هویدا میکنم
 
 

صادقانه شرح می گویم برای خویشتن

تا گره ها را بدست آینه ، وا میکنم
 

هر چه بهتان می کند آیینه با تصویر من

صورتی دیگر برای خود تقاضا می کنم
 
 
آه من گاهی مکدر می کند آیینه را

تار میبینم ، خودم را نیز حاشا می کنم
 

از خودم وقتی خجالت می کشم در آینه

من برای خود ندیدن ، شیشه را ها می کنم
 

گاه یوسف می شوم در چاه خود بینی ولی

گاه در قلب زلیخا ،  شور بر پا میکنم
 
 
هر که از جام شرابش قطره ای بخشد به من

من برایش قطره را مانند دریا می کنم
 
 
 
جواد مهدی پور

نظرات 5 + ارسال نظر
بهار پاییزی شنبه 14 آذر 1394 ساعت 14:05 http://paeazi.blogfa.com

دلخوش به خنده های من خیره سر نباش
دیوانه ها به لصف خدا،غالبآ خوش اند
سلام و وقت بخیر استاد
گل گاشتید
بیت به بیت آینه کاری بود..

سلام و عرض ادب محضر بانوی آسمانی

بهار خانم پاییزی گرانقدر
خیلی خوشحالم از حضور گرم و سبزتان

همیشه بوی بهار می اید وقتی می آیید
خوشحالم که هستید و فراموشم نکردید

زنده باشید
از حسن نظرتان سپاسگزارم بانوی مهربانم

سر بلند باشید

مهرانه سه‌شنبه 10 آذر 1394 ساعت 00:23 http://dosekemohabat.blogfa.com

چهل روز بغضی گلویش فشرد
چهل روز بی غصه آبی نخورد
چهل روز او در جهادی مدام
علمداری کربلا را نمود
چهل روز او بی حسین! آه نه
حسین تو هرگز در آنجا نمرد
چهل روز با خطبه هایت، خدا
حرارت به دلهای مومن سپرد[گل]

سلام و عرض ادب محضر بانو مهرانه ی گرانقدر

بینهایت سپاس از حضور گرم و سبزتان
با شعر آسمانی بسیار زیبایی اومدید
بهره مند شدم
مأجور باشید

بازم منتظر نگاه زیباتون هستم

درود بر شما

پروانه دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 00:50 http://tanori1215.blogfa.com

باسلام شعر بسیار زیبایی بود
موفق باشید

سلام و عرض ادب بانو پروانه ی گرامی
از حضور سبزتان ممنونم
خوشحالم از اینکه تشریف آوردید

سپاس فرااون از حسن نظر شما

سر بلند باشید

شعرتون خیلی پر معنی بود.....هر بیتش یه داستانی بود انگار...
پاینده باشین................................

با سلام و عرض ادب محضر بانوی گرانقدر
خیلی لطف کردید که اومدید
خوشحالم از حضورتان
درود بر شما

از حسن نظرتان سپاسگزارم

زنده باشید

هانیه یکشنبه 8 آذر 1394 ساعت 08:07 http://hadiseeshghtwo.blogfa.com

سلام بانو هانیه ی گرامی
خوش آمدید
از حضورتان سپاسگزارم

درود بر شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.