آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور
آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور

حلقه ی زنار .. !

بسمه تعالی


 

 

ناگهان  شد بخت خواب آلود من بیدار تر


یارم آمد از سفر ، شد بخت با من یار تر




 

آنکه با نا محرمان اسرار دل را فاش کرد


رفت بر بالای دار  توبه ، شد سردارتر !




 

نسخه می پیچد طبیب عشق بر تب های من


غافل از اینکه دلم ، از درد شد بیمار تر




 

فرق ما با عاشقان نیمروزی را ببین


دل به هر کس می سپارد می شود دلدارتر




 

حلقه ی زنار  بر اسلام موروثی زدند


از مسیحایی ترین زنار شد  زنار تر !




 

بس که قاضی می شود هم دست با صد متهم


دزد با احکام جعلی می شود مکار تر




 

 

جواد مهدی پور

نظرات 5 + ارسال نظر
هانیه یکشنبه 8 آذر 1394 ساعت 08:10 http://hadiseeshghtwo.blogfa.com

سلام و عرض ادب بانو هانیه

سپاس های فراوان از حضور سبزتان

ممنونم که تشریف آوردید

خوشحالم که هستید

منم براتون سر میزنم

زنده باشید

بهار پاییزی جمعه 6 آذر 1394 ساعت 14:31 http://paeazi.blogfa.com

روی خود را برنگردان ضعف می گیرد مرا!
دکترم گفته که من کمبود "روی" دارم کمی...
سلام ..آخرین روزهای پاییزیتون بخیر جناب مهدی پور‏ ‏
روز ها به ثانیه شماری افتاده اند.. سرمای دی ماه نزدیک است
دلتان و سروده هاتان لبریز گرما...
ان شاالله

سلام بانوی مهربان

خیلی خوش اومدین

خوشحالم از حضور گرمتان در این ایام روبه پایان پاییز که به فصل سرد زمستان نزدیک می شود
درسته که پاییز زیبا داره جاشو به فصل سرما میده اما هر روز که می گذرد به بهارم نزدیکتر می شوم
خرسندم که هر وقت بخوام حضورت را حس میکنم یا پیشم هست یا داری می آی
این حرکت با تو بودن و به تو رسیدن بر ام خوشایند است

برایتان آرزوی بهترین ها رو د ارم

زنده باشید

میم مثل مادر پنج‌شنبه 5 آذر 1394 ساعت 11:28

لینکیییییییییی http://madar1380.mihanblog.com/

باسلام و احترام

سپاس از حضورتان

منم لینکتون کردم
بازم برام سر بزنید

درود بر شما

میم مثل مادر پنج‌شنبه 5 آذر 1394 ساعت 01:23

http://madar1380.mihanblog.com/ به وب مادر سربزن تبادل لینک؟؟؟

سلام و عرض ادب

بسیار خوش آمدید

ممنونم از لطفتان

با افتخار لینکتون کردم

درود بر شما

محزونی نامقی چهارشنبه 4 آذر 1394 ساعت 10:42

سلام وعرض ادب
نغز است وزیبا
بس که قاضی می شود هم دست با صد متهم


دزد با احکام جعلی می شود مکار تر

درود
پایدار باشید

سلام و عرض ادب محضرتان استاد گرامی

از حضور سبزتان ممنونم
سپاس فراوان از حسن نظرتان
درود بر شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.