آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور
آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور

آهوی غزل ..

بسمه تعالی


 

بی تو آهوی غزل از من  گریزان می شود

بی تو حتی دفتر شعرم  پریشان می شود




آنقدر گفتم که از دل  دوست می دارم تو را

صفحه بشمارم اگر ،  صد جلد دیوان می شود




باز میگویی که ممکن نیست ما با هم شویم

عشق را باور کنی از جان ،  به قرآن می شود




دست رد بر سینه ی داغم مزن با من بمان

بیقراری میکند دل  ، بی تو نالان می شود




مهر تو مانند مهتاب است در شب های تار

با عبور ابرها پیدا و پنهان می شود




عهد می بندند خیلی ها ولی وقت وفا

از میان آنهمه ، کم مرد میدان می شود




دوستی های مرا باور بکن از جان و دل
 
روزگاری جان و دل تقدیم جانان می شود



 

 

جواد مهدی پور

نظرات 6 + ارسال نظر
هانیه چهارشنبه 8 مهر 1394 ساعت 13:56 http://hadiseeshghtwo.blogfa.com

*.¸.*´
¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
(¸.•´ (¸.•´ .•´ ¸¸.•¨¯`•
_____****__________****
___***____***____***__ ***
__***________****_______***
_***__________**_________***
_***____من آپم____________***
_***______مشتاق نیم نگاهی_***
__***_______هرچند گذرا____***
___***_________________***
____***______________ ***
______***___________***
________***_______***
__________***___***
____________*****
_____________***
______________*(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨(¸.•*¨ ¸.•*´¨)¸.•*´¨)¸.•*

سلام و عرض ادب هانیه خانم
خیلی خوشحالم که اومدین
حتما براتون سر میزنم

لیلا فرید سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 23:21 http://ketabemoon.blogfa.com

سلام جناب مهدی پور
از آشنایی با وبلاگ ارزنده تون بسیار خوشحالم
از شعرهای زیباتون لذت بردم براتون آرزوی بهترین ها رو دارم

سلام و عرض ادب محضرتان لیلا خانم مهربان
از حضور سبزتان بسیار ممنونم
خیلی خوشحالم که تشریف آوردید

برایتان سر بلندی آرزو مندم

زنده باشید

خسرو سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 22:28 http://khane8tom.blogsky.com

. درود . آمدی و نسیمی از عطر زندگی را برایم ارمغان
. آوردی . تصور می کنم . آنقدر وقت داشته باشید که
. به سرودن و وبگردی تا مخاطبانی و رفت و آمدی
. نوشتن برای دیگران و از این طرف جواب دادن . . . خب
. درد ما کارمندان را جنابعالی بهتر از دیگران می دانید
. ضمن این که به تازگی با حفظ سمت . بعنوان یکی از
. مشاوران مدیر واردات و صادرات شرکت هم منصوب
. شده ام . با وجود این چند وقتی روی یک غزل کار
. کردم برای تقدیم به جنابعالی . با امید که مقبول
. نظر والایتان قرار گیرد . موفق باشید

سلام و عرض اب محضر دوست بسیار بزرگوارم اقا خسرو عزیز

سپاسگزارم از حضور خوبتان
بله متوجه هستم که با همه ی مشغله کاری بازم فراموشم نمیکنید و برام سر میزنید

برایتان آرزوی سلامتی دام

ممنونم که هستید و میخوانید مرا

درود بر شما

masal سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 20:49 http://masal72.blogfa.com

ممنونم شما هم لینکین

سلام و عرض ادب

سپاس از مهرتان بانوی گرامی
درود بر شما

masal سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 20:48 http://masal72.blogfa.com

سلام ممنون که سر زدین خوشحال شدم

سلام و عرض ادب محضر زیبایتان بانوی مهربان

از حضور گرم و سبزتان بسیار خرسندم

ممنونم که هستید

برایتان آرزوی پیروزی و سلامتی دارم

زنده باشید

خیال می کنم سه‌شنبه 7 مهر 1394 ساعت 17:41

سلام

ممنون از حضور شما سرور گرانقدر

شعر زیبایی سروده اید . توفیقتان افزون

سلام و احترام

سپاسگزارم از حضور گرمتان بانو

ممنونم که لطف کردید
خوشحالم از حضورتان

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.