آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور
آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور

رو سری ات را بتکان ..

سمه تعالی




زیبایی اندام تو بسیار زیاد است
 
دور کمرت کار به دست همه داد است

 
 
با آمدنت فرشچیان شد متحیر
 
بازار غزالان ختن نیز کساد است



من شعر سرودم  که تو را وصف نمایم
 
احساس تو بر شعر من آغوش گشاد است
 
 
 
وارسته ترین سرو گل اندام جهانی
 
سیمای تو سر سبزترین نقش و نماد است



گیسوی تو یک کار فقط می کند آنهم
 
بر هم زدن صورت آرامش باد است



آنقدر ملیحی به یقین مادر گیتی
 
مانند تو را در همه اعصار نزاد است



کافیست کمی روسری ات را بتکانی
 
خواهان تو آنوقت ببینی چه زیاد است

 

محراب نمازم شده ابروی کمانت

گیرم که نگاه تو سرآغاز فساد است





جواد مهدی پور

نظرات 4 + ارسال نظر
محزونی نامقی چهارشنبه 1 مهر 1394 ساعت 09:00

درودیر هم اسم عزیز
زیباست
اما بخاطر رعایت در اصول تغزل بهتراست ابیات زیر رامانند سایر ابیان بنگارید از نظر ادبی ونوشتاری صحیح است

دور کمرت کار به دست همه داد است
احساس تو بر شعر من آغوش گشاد است
مانند تو را در همه اعصار نزاد است

سلام و عرض ادب

سپاس فراوان از مهرتان استاد

بله حق با شماست
از اون نظر باید بدون " ه " نوشته شوند قوافی مورد نظر
منم موافقم و درستش هم همین است

ممنونم از تذکر بجا و یاد آوریتان
بازم منتظر حضور خوبتون هستم استاد

درود بر شما

بهار پاییزی سه‌شنبه 31 شهریور 1394 ساعت 02:54 http://paeazi.blogfa.com

اوووووومممممم....عالیییییی بود
سلام و عرض ادب
بسیار زیبا سرودید
کیف کردیم جناب مهدی پور..
.دل واژه هاتان پر امید...
و پاییزتان مبارک

من از خدا حافظی بهار دلتنگ نیستم
چون پاییز پیش من هست و بوی بهار میده
ومن از بودن پاییز خیلی خشحالم
وقتی بهار هست ، امیدوارم چون میدانم که به دنبال پاییز ، بهار سراغم را خواهد گرفت
بالاخره او خواهد آمد
چقدر خوشحالم که تو رو دارم
انگار تمام سال در دستان من است و من خرم و شاد از این حضور سبز و با نشاط

سلام بانوی مهربان ، بهار گرامی

خیلی خوش آمدید
از حضورتان بسیار سپاسگزارم

ممنونم که هستید
بودتان برایم مایه ی آرامش است
حتما برای زیارتتون می ایم

بازم منتظر نگاه زیباتون هستم

درود بر شما

خیال می کنم دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 22:50

غزل بسیار روان و زیباست .

تعابیر نو و بدیعی دارد.

درود بر طبع شما

سلام و عرض ادب محضرتان بانوی مهربانم

سپاسگزارم از حضور گرم و سبزتان

ممنونم از حسن نظرتان

از اینکه می آیید و مرا می خوانید خیلی خوشحالم

حتما برای عرض ادب خدمت میرسم

درود بر شما
سر بلند باشید

بازم منتظرتون هستم

هانیه دوشنبه 30 شهریور 1394 ساعت 12:56 http://hadiseeshghtwo.blogfa.com


شمافقط شعرعاشقانه می سرایید؟

سلام بر بانوهانیه ی مهربان

خیلی خوش اومدین
شعر هایم متنوع است
هم شعر آیینی می سرایم هم عاشقانه هم وسپید و ...
وبلاگ دیگری دارم که مطلب نیز میگذارم
وبلاگ سیاسی اجتماعی و فرهنگی است
aslevelayat110.persisnblog.ir
خوشحال میشم به اون وبلاگ نیز سر بزنید

ممنونم که هستید
منم برا دیدنتون میام

زنده باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.