آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور
آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور

جاری ترین رود ..

بسمه تعالی




وقتی نگاهت شعر سبز دفترم باشد

حسن ختام شعر های دیگرم باشد


 

گاهی برایم آنچنان حس قشنگی که

تاثیر این حس تو در شعر ترم  باشد


 

باید وضو سازم بیایم در کنار دل

آنجا مکانی پاک مانند حرم باشد


 

من شعر هایم را برای عشق می گویم

هر گز نمی ترسم که شعر آخرم باشد


 

مهر تو در جان و دلم جاری ترین روداست

عشق تو روح زندگی در پیکرم باشد


 

اینجا خیال با تو بودن بهترین حال است

تکرار این احساس خوش بال و پرم باشد


 

محراب ابروی کمانت سجدگاهم شد

ترتیب چشمان خمارت رهبرم باشد



در خلوت تنهایی ام دیشب دعا کردم

خواهم همیشه سایه ی تو بر سرم باشد




جواد مهدی پور

نظرات 5 + ارسال نظر
شفیقه طهماسبی جمعه 27 شهریور 1394 ساعت 11:46 http://panjerehye-khis.blog.ir/

درود آقای جوادی پور ارجمند
متشکرم از توجه و حضور ارزشمندتون
و سپاس بابت لینک
شما نیز لینک شدید با افتخار

سلام و عرض ادب محضرتان بانو طهماسبی گرامی
خیلی خوشحالم از حضورتان
ممنونم که اومدید
از بابت لینکتون سپاسگزارم
بازم منتظرتونم
منم میام به خوندنتون

درود بر شما

هانیه پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 10:30 http://hadiseeshghtwo.blogsky.com

سلام خیلی قشنگ بود.
به دلیل خرابی بلاگفامن وبلاگ دومم رودوباره راه اندازی کردم وشماروهم لینک کردم اگه مایل بودیدوبلاگ دوم من روبه اسم حدیث عشق2 لینک کنید.

سلام و عرض ادب محضرتان هانیه خانم گرامی

ممنونم از حضور قشنگتون
سپاس از اینهمه مهرتون

خوشحالم که همیشه هستید . میخوانید مرا
بله با کمال افتخار با این آدرس نیز لینکتون کردم

زنده باشید

عاشقانه های انتظار پنج‌شنبه 26 شهریور 1394 ساعت 04:47 http://asheghanehayeentezar.mihanblog.com

سلام: با سروده جدیدم بروزم و منتظر حضورتون هستم بزرگوار...

سلام و بر استاد گرامی
خیلی ممنونم از حضورتان
حتما به دیدن و خوندنتون میام

زنده باشید

‚™ چهارشنبه 25 شهریور 1394 ساعت 17:52 http://www.khodamonly.blogsky.com

سلام اقای مهدی پور خوش حال میشم سر بزنید

سلام و عرض ادب محضرتان
من که خیلی خوشحالم از حضور گرمت

بسیار ممنونم که هستید
همین الان براتون سر میزنم

درود بر شما

یاسمین زهرا سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 17:40 http://ma2doost94.mihanblog.com

سلام علیکم

احسنت مثل همیشه عالی
به دلیل خرابی دائم بلاگفا وبمون به سرور میهن بلاگ انتقال یافت لطفا آدرس وبمون رو تصحیح بفرمایین.

سلام وعرض بانو یاسمین زهرای گرامی

ممنونم از حضور همیشه سبزتون
خیلی خوشحالم که هستین
سپاس از حسن نظرتون
باشه منم آدرس رو تغییر دارم براتون

زنده باشید و پایدار ..

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.