آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور
آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور

تکرار نه ..

بسمه تعالی


گفته بودی دوستت  دارم  ولی  بسیار نه

گفته بودم عاشقت هستم ولی    بیمار نه



دوستت دارم ولی هر بار  جور دیگری

عشق را معنای دیگر کن ولی تکرار نه




شاخه ای گل چیده ام  تقدیم رویت میکنم

از گلستانی که گل می روید  اما  خار  نه




وعده ی دیدار هرگز در قرار ما نبود

دوستی را تو مجازی گفته ای ،  دیدار نه



من به پیمانی که بستم با تو پا بندم  ولی

گفته بودم با تو می آیم دلا   این بار  نه



دعوتم کردی برای خلوت تنهایی ات

بوسه ی گرم و هم آغوشی بلی ، هر کار نه



عشقمان را گفته ای پنهان نگه خواهیم داشت

هر چه می خواهی بکن با عشقمان ، انکار نه





 

 

 

 

جواد مهدی پور

نظرات 10 + ارسال نظر
بهار پایزیŒ دوشنبه 23 شهریور 1394 ساعت 21:14 http://paeazi.blogfa.com

من شنیدم ، گفته اى باید فراموشت کنم
من نمُردم ، آدمِ زنده نمیخواهد وصى .. !
سلام و وقت بخیر جناب مهدی پور
بسیار زیبا ..عالی بود
اجاق غزل هاتون همیشه روشن

سلام و عرض ارادت به محضربانو بهار مهربان
سپاسگزارم از حضور قشنگتون
خیلی خوش اومدین
....آدم زنده نمی خواهد وصی ... چقدر زیباااا
درود بر شما که همیشه هستید

حتما براتون سر میزنم بانو

سلام: با سروده جدید بروزم و منتظر حضورتون هستم...

‚‚™ یکشنبه 22 شهریور 1394 ساعت 10:49 http://www.khodamonly.blogsky.com

سلام اقای مهدی پور
به به از این طرفا ..ممنونم از شما ...شما چه مرم باشی چه نباشی در قلب ما جاداری و فراموش نمیشوی .....ممنونم از همدردیتون
و سپاس فراوان از حور زیباتون در وبلاگم ...
در پناه ایزد منان
یا علی

سلام و عرض ادب محضرتان

سپاس از حضور گرمتان ممنونم که آمدید وخوشحالم کردید

وقتی می آیید با حضور خود صفا می آورید

منم فراموشتان نکرده ام
بازم براتون سر میزنم منتظر حضورهای خوب بعدی شما هستم

سحربانو شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 18:37 http://jadekhatereha.parsiblog.com/

بسیااار زیبا....

سلام و عرض ادب سحر بانوی مهربان
خیلی خوش اومدین
ممنونم که هستید و مرا میخوانید

سر بلند و پیروز باشید

ممنونم از حسن نظرتون

بنده شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 14:52

سلام ، اومدم ازتون دعوت کنم که به وبلاگمون بیایید. امیدوارم از پیشنهاد ویژه مون بهره ببرید.
امیدواریم مطالبش مفید واقع بشه واست. موفق باشی.(بیا وبلاگمون ان شاءالله از پیشنهاد ویژه بهره می بری.)اینم آدرس وبلاگمون:::www.godwill.blogfa.com
یا علی بن موسی الرضا...
(سر بزنید قطعا از پیشنهاد ویژه مون پشیمان نخواهید شد.)

سلام و عرض ادب محضرتان
خیلی خوش آمدید
از حضورتان سپاسگزارم
حتما به وب سایت شما میام و بهره من میشم

درود بر شما
زنده باشید

ملیحه ترکمن زاده شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 12:31 http://hottippa.blogfa.com

سلام
بسیار عالی
هر چه میخواهی بکن باعشقمان ، انکار نه.
و باز هم بسیار عالی

سلام و عرض ادب محضر بانو ملیحه گرامی

سپاسگزارم از حضور سبزتون
ممنونم که بازم تشریف آوردید
سپاس فرااوان از مهرتان
اون مورد رو که فرمودید اقدام کردم میبینید که

خیلی خوشحالم که هستید

زنده باشید

هانیه شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 12:10 http://hadiseeshghtwo.blogfa.com

عشق پنهان نمیمونه صورت زردرنگ عاشق همیشه رسواش میکنه.

سلام و عرض ادب به هانیه خانم گرامی
ممنونم از حضورتان
خیلی خوشحالم که همراهان مهربانی چون شما رو دارم
از اینکه وقت میذارید و مرا میخوانید خیلی ممنونم

اره این عشق فقط اومده رسوا کنه آدم را
انگار وظیفه و کار دیگه ای نداره
عشق بهانه شد تا آدم سیب بچیند و رسوا شود

سپاس فراوان از مهرتان بانوی مهربان

زنده باشید
بازم منتظرتون هستم
منم به دیدنتون خواهم آمد

محزونی نامقی شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 11:00

بسیار زیباست
اما بخاطر همگنی بهتر اگر این بیت ویرایش بشه جالب تر خواهد شد
شاخه گل می چینم و تقدیم رویت میکنم
از گلستانی که گل میروید ، اما خار نه
وعده ی دیدار هرگز در قرار ما نبود
دوستی گفتی مجازی، لیک در یدار نه




پای بندم من به پیمانی که بستم با تو، لیک
گفته بودم با تو می آیم ولی این بار نه




دعوتم کردی برای خلوت تنهایی ات
بوسه ی گرم و هم آغوشی بلی ، هر کار نه



موفق باشید

سلام و عرض ارادت دوست بزرگوارم

ممنونم از اینهمه حوصله که بخرج میدین و راهنمایی میفرمایید
حضورتان برام ارزشمند است
درود بر شما
بازم منتظرتون هستم

زنده باشید

رهگذر شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 10:45 http://http://love2023.blogfa.com/

سلام ممنون از کامت زیباتون و حضور پر مهر شما

سلام و مهربان همراهم
رهگذر خوب همیشگی
چقدر خوشحالم میشم وقتی می ایی

حضورت برام خیلی ارزش داره چون با شعرات و نگاهت دلگرم میشم
میخوام همیشه بمانی و با اومدنت خوشحالم کنی
منم حتما برات سر میزنم و از وبت بهره مند میشم

زنده باشید مهربانم

رهگذر شنبه 21 شهریور 1394 ساعت 10:44 http://http://love2023.blogfa.com/

در قاب این آیینه ها خود را نمی بینم

چیزی به جز یک بهت بی معنا نمی بینم

دنیا به زشتیهای پلک فهم من خندید

شاید شبــیه مردم دنـیا نمی بینم

گنجشک روحم لابلای شاخه ها یخ زد

نه ! سنگ هم در دست آدمها نمی بینم

تصویری از تبعیض سرد چشمها آری

در این برودت ذرهای گرما نمی بینم

در منطق این نیمه آدمهای قلابی

جایی برای عشق هم حتی نمی بینم........

سلاااااام رهگذر مهربانم
نمیدونم این شعر از خودته یا نه
اما بارها خوندم
عالی بود
واقعا دست مریزاد
از حضورت خیلی خرسندم
سپاس از مهر فراوانت

درود فراوان که همیشه سبز هستی

زنده باشی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.