آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور
آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور

تو یا من ؟ ..

بسمه تعالی
 
 
تو محشر با نگاه خویش بر پا کرده ای یا من ؟
 
و با رقص قلم اینگونه غوغا کرده ای یا من ؟


تو با رنگین کمان عشق آذین بسته ای دل را
 
بگو با من که عالم را تو زیبا کرده ای یامن ؟


من از ترتیب چشمان دل آرایت نمی گویم
 
تمام عشق را دیشب تو رویا کرده ای یا من ؟


اگر لب بسته ام  چیزی نمیگویم بگو با من
 
تو در قلب تمام آهوان جا کرده ای یا من ؟


همیشه گفته ام این جمله را که " دوستت دارم "
 
همین احساس زیبا را تو حاشا کرده ای  یا من ؟
 
 
 
اگر افتاده ام در بند گیسوی بلند تو
 
تو دستم را از این دام بلا وا کرده ای یا من ؟


من این یک قطره باران را برایت چیده ام از ابر
 
تو آن را با سرشک خویش دریا کرده ای یا من ؟

 

نبرد سهمگینی است در بین من  و  چشمت
 
غنیمت را تو در این جنگ پیدا کرده ای یامن ؟


 
 
جواد مهدی پور
نظرات 18 + ارسال نظر
مینا جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 20:17 http://khakebarankhordeh.blogfa.com

این پست رو یکی فرستاده گفته اطلاع رسانی کنید
لعن الله علی شاهین نجفی

لطفا غیرت به خرج بدین و نشرش کنین....لایک نمی خواد



به خاطر بی احترامی جدید شاهین نجفی (لعنت الله علیه) به علمدار دشت کربلا امشب به مدت10دقیقه تو شبکه های اجتماعی شعارلعن الله علی شاهین نجفی را سر میدهیم
اطلاع رسانی شود لطفا

اما شاهین نجفی کیست؟

۱-تو بچگی قاری قرآن بوده.
۲-حافظ کل قرآن بوده
۳-و در یک خانواده مذهبی بزرگ شده

اما الان:

۱-از دین مرتد شده
۲-به امامان و پیامبر و حتی خدا هم هتاکی کرده
۳-شیطان پرست شده
۴-همجنس شده و وجود خدا رو انکار میکنه
۵-توهین و جسارت به امام نقی علیه السلام
۶-در کنسرتی لخت مادرزاد شده...
۷-تدوین اهنگ جدیدی بنام"ص"که توهین به اسلام و حضرت محمد(ص)هست..
۸-الان هم توهین و جسارت به حضرت ابالفضل علمدار...

جان مولا علی (علیه السلام)نشرش بده...
شیطان می گوید:
1 زنی که لباس برهنه می پوشه معشوقه ی من است.
2 حمام ومسجدی که سودخوری باشه خانه ی من است.
3 مردی که گناه می کند عزیز من است.
4 جوانی که توبه کند ،عبادت کند دشمن من است.
5 کسی که این گفتار را به دیگران نمی گوید عاشق من است.

اندازه عشقت و معرفتت نسبت به خدا پخش کن..

خدا لعنت کند این جرثومه های فساد و تباهی را





از لطفتان ممنونم بانو مینای گرامی
سپاس از حضورتان

رهگذر جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 20:16 http://http://love2023.blogfa.com/

سلام ممنون از حضورتون سپاس فراون

سلام رهگذر مهربان

خواهش میکنم
من از وبلاگ شما بهر ه مند میشم و خوشحالم که میتونم بخوانمتون

درود بر شما

همیشه منتظرتون هستم

مریم جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 20:07 http://haminjori-yehoyi.blogsky.com

غنیمت را تو در این جنگ پیدا کرده ای یامن ؟

وای چقدر قشنگ گفتین

سلام و عرض ادب محضرتان مریم خانم

خیلی خوش اومدین و صفا آوردین
از ابراز احساسات و حسن نظرتان سپساگزارم
ممنونم که اینجور گرم و سبز حضور دارید و میخوانید مرا

بازم منتظرتان میمانم و براتون سر میزنم

زنده باشید

خسرو جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 19:32

. درودی میتراود از لبم بر تو . . درودی مهر افزوز . . درودی
. گرم . . درودی بس خیال انگیز . . برای شما . . گفته
. بودم چرا غزل کم میسراید . . و بالاخره هم در غزل
. غوغا بپا کردید . . بسیار عالی .
. وقتی شما را در خوان هشتم نمی بینم میآیم اینجا !!!
. این بهترین راه است !! . موفق باشید .

سلام و عرض ادب به محضر دوست بزرگوارم
خیلی ممنونم از حضورتان
حتما براتون سر میزنم و استفاده میکنم از محضرتان

شما خیلی خوبید
و من از شما می آموزم
درود بر شما

رهگذر جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 13:48 http://http://love2023.blogfa.com/

به سلامتی پســـــرایی

که به حُرمت خواهرشون

حُرمت هیچ دختری رو

زیر سوال نبردن…
....................
سلام
آپم خوشحال میشم بیاین

سلام رهگذر مهربان

ممنونم که بازم اوندی
خوشحالم خیلی ..
حتما میام به خوندنت و از وبت بهره مند میشم
سپاس از لطفت
زنده باشی

گیتی رسائی پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 23:32 http://gitoly.blogfa.com

سلام من بسیار لذت بردم از این سروده تان . خیلی خیلی برایم جالب و دلنشین بود . سپاس از حضورتون و لطف شما .شعرزیبا از شاعری ناشناس تقدیمتان

سوختم در آتش عشقت سراپا سوختم

در ره وصلت بتا پروانه آسا سوختم

شمع نذر عاشقانم اختیار از من نبود

در شبستان حرم یا در کلیسا سوختم

در شب هجر تو دل داند که در معراج عشق

جلوه دلدار دیدم چون مسیحا سوختم

از جفای یار هر شب اشک ریزان همچو شمع

آتش اندر دل زدم لرزان سراپا سوختم

وادی عشق ترا گفتم که باشد کوه طور

راز و رمز عشق می گفتم چو موسی سوختم

شمع را از خانه بیرون بر نمی خواهم رقیب

تا ببیند همچو او گریان بهرجا سوختم

سلام و عرض ادب محضرتان بانو رسایی گرامی
خیلی خوشحالم که هستید
ممنونم که اومدید و منو خواندید
از حضورتون بسیار خرسندم

از شعر انتخابیتون لذت بردم عالی بود
درود بر شما

لیلا پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 22:30 http://eshgtoohei.blogfa.com

زندگی باید کرد

گاه با یک گل سرخ، گاه با یک دل تنگ

گاه باید رویید، در پس این باران

گاه باید خندید، بر غمی بی پایان...

زندگی را با همین غم ها خوش است

با همین بیش و همین کم ها خوش است

زندگی را خوب باید آزمود

اهل صبر و غصه و اندوه بود...و

سلام بر بانو لیلای گرامی
سپاسگزارم از حضور زیباتون
واقعا ممنونم که همیشه سبز هستید
زنده باشید
منم میام به دیدن و خوندنتون
زنده باشید

مداد کوچک پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 16:13 http://medadekuchak.blogsky.com

در جستجوی یک زن
تو هرگز
آن چه را که آرزومندم
به من نمی‌بخشی
من در جستجوی یاری همدمی‌ هستم
زنی که دست بر پیشانی‌ام بگذارد
با او احساس کنم
که در خانه ام هستم ...


{ آنتوان دو سنت اگزوپری }
ممنون از حضورتان

سلام و عرض ادب به مداد کوچک نغز نویسمان
خیلی خوش اومدین و صفا آوردین
چقدر خوشحالم که حضور دارین و میخوانید مرا
به وجود و حضورتان می نازم و افتخار میکنم
بازم منتظر نگاه زیباتون هستم بانوی گرامی
درود بر شما

خسرو پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 13:53 http://khane8tom.blogsky.com

. درود . . . من شعر می سازم . . تو شعر می گویی
. بیا با من بگو تو غوغا کرده ای یا من !!! .
. و شما که خوان هشتم را . . گفته بودی دوست می دارم !!
. و من چشمانم را بدر دوخته ام . . بیا و ببین !!

سلام و عرض ارادت به دوست عزیزم جناب خسرو گرامی
خیلی خوشحالم که حضور دارید
بله دوستتون دارم و وبلاگتون رو هم
حتما میام به دیدنتون دوست من
از محضرتون می آموزم
درود بر شما
واقعا خوشحالم که تشریف آوردید

رهگذر پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 12:23 http://http://love2023.blogfa.com/

_______________[گل]%%[گل]
_______________[گل]%%[گل]
______________[گل]%%%[گل]
_____________[گل]%%%%%[گل]
____________[گل]%%%%%%[گل]
_____________[گل]%%%%[گل]
_____________[گل]%%%[گل]
_____________[گل]%%%[گل]
_____________[گل]%%%[گل]
_____________[گل]%%%[گل]
_____________[گل]%%%[گل]
_____________[گل]%%%[گل]
_____________[گل]%%%[گل]
_____________[گل]%%%__%%[گل]
_____________[گل]%%%__%__%[گل]
_____________[گل]%%%___%__%[گل]
_____________[گل]%%%___%___%[گل]
_____________[گل]%%%___%___%[گل]
_______[گل]%%____%%%__%____%[گل]
______[گل]%__%__%%%%%%____%%[گل]
______[گل]%___%%_____%____%%[گل]
_______[گل]%____%%%%%____%%[گل]
________[گل]%___________%%[گل]
_________[گل]%_________%%[گل]
_________[گل]%%_----__%%[گل]
________[گل]%%_________%%%[گل]
_______[گل]%%___ --- ____%%%[گل]
______[گل]%%______________%%[گل]
_____[گل]%%________________%%[گل]
_____[گل]%%_________________%%[گل]
_____[گل]%%%________________%%[گل]
______[گل]%%_______________%%%[گل]
_______[گل]%%%____________%%%[گل]
_________[گل]%%%%________%%%[گل]
___________[گل]%%%%%%%%%[گل]
___________[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]

ممنون همیشه عالی باشی عالی عالی[لبخند][گل]

سلام بانوی مهربان
ممنونم از اینهمه لطف و مهر
سپاسگزارم که اینجور زیبا حضور دارید
زنده باشید

رهگذر پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 12:22 http://http://love2023.blogfa.com/

سلام
ممنون نظر لطف شماس خوشحالم خوشتون امد[گل][لبخند]

سلام بانوی گرامی
شما رهگذر خوبی هستید که گاهی گذارتون از این طرف ها می افتد و خوشحالم میکنید

خیلی ممنونم از مهرتان
بازم میام به خوندنتون
شما هم سری دوباره برام بزنید
سپاس فراوان

یلدا پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 00:32 http://shabhayerooshan.ir

سلام آقای مهدی پور

خوش اومدید به وبلاگم و مرسی به خاطر حضور سبزتان

اشعارتان فوقالعاده زیباست

تشکر بابت لینک... با احترام لینک شدید

سلام و عرض ادب محضرتان بانو یلدای گرامی

خیلی خیلی خوشحالم از حضور گرم و سبزتان
ممنونم که به وبم تشریف آوردید و خواندید م را
از حسن نظرتان سپاسگزارم
آرزوی بهترین ها رو دارم برایتان

زنده و فرخنده باشید
بازم بیایید به وبلاگم
منم برایتان سر خواهم زد ..
درودبر شما

دانشجو معلم چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 23:22 http://www.khabgahe-ma.blogfa.com

سلام ممنون از حضورتون شعر زیباایی هم بود

سلام و عرض ادب بانوی گرامی

خیلی خوش آمدید به وبلاگم
خرسندم از حضور گرم و سبزتان
از حسن نظرتان سپاسگزارم و برایتان آرزوی سر بلندی دارم

بازم منتظر حضور زیبا و نگاه قشنگتان خواهم ماند ..
درود بر شما

لیلا چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 21:42 http://eshgtoohei.blogfa.com

خاطره ها را رشوه میدهم


به روزهایم


تا از بی تو بودن


صدایشان در نیاید !!

لبخند بزن رفیق
دنیا مال ماست
این ایام پر مخاطره
روزی می شود خاطره
یاد باید گرفت رفیق
از پشت یک حصار
آزاد کرد اندیشه را
تا رود دشت به دشت
گل بچیند برای ما
لبخند بزن رفیق
دنیا مال ماست
مرزهای خاطره
باز هم در چنگ ماست ، لبخند بزن همیشه ...

سلاااام و عرض ادب محضرتان بانو لیلای گرامی

سپاسگزارم از حضور پر شورتان
زیباست اندیشه ی قشنگتان
چقدر خوشحال میشم وقتی می آیید
من برای آمدنتان لحظه شماری میکنم
و احساس زیبایتان را میستایم
درود بر شماکه همیشه هستید و می خوانید مرا
ممنونم
بازم بیایید به وبلاگم..

لیلا چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 21:42 http://eshgtoohei.blogfa.com

سلام. ممنون بابت حضور گرمتون.
خیلی زیبا بود. مرسی .
احساس قشنگی دارین.

سلام بر محضر بان لیلای مهربان
سپاس فراوان از حضورتان

بسیار ممنونم از مهرتان که تشریف آوردید و مرا خواندید
بازم منتظر حضور و نگاه زیباتون خواهم ماند

زنده و سر فراز بمانید همچنان ..
درود بر شما

مینا چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 20:59 http://khakebarankhordeh.blogfa.com

سلام
وای واقعا عالیه
خیلی لذت بردم واقعا شعرهاتون خیلی قشنگه همه معیارهای یه شعر دلنشین و خوب رو داره موفق باشید
حتما این راه رو ادامه بدین.
لینک شدین با افتخار فراوان
باز هم منتظرتون هستم
خدانگهدار

سلام و عرض ادب محضر مینا خانم گرامی

خیلی خیلی خوش آمدید به وبلاگم
از ابراز احساسات و حسن نظرتان بسیار سپاسگزارم
ممنونم که مرا یاد کردید
حضورتان مایه ی دلگرمیست
منم به وبلاگتان بازم خواهم آمد
منتظر حضور سبز همیشگیتان هستم
درودبر شما

کوروش چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 17:10 http://www.parse77.blogfa.com

باحضورت...
خلوتم را آذین می بندم...
......
گاهی همین حوالی...
جای برای نشستن احساست هست...
کبوترکه باشی

سلام و عرض ادب
ممنونم از حضور سبزتان آقا کوروش

سپاس از لطف شما
حتما به وب زیباتون سر میزنم

خوشحال میشم بازم برام سر بزنید
درود بر شما
زنده باشید

هانیه چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 14:51 http://hadiseeshghtwo.blogfa.com

پلاک های بی نشان
ای طلوع عشق در امواج خاک ساحل خورشید چشمانت کجاست
روح تو می تابد از معراج خاک بغض دریا ذوق توفانت کجاست
آمدم برخیز دستم را بگیر ورنه من این راه را گم می کنم
ای تو را دریا و توفان در ضمیر گر نتابی ماه را گم می کنم
می گذشت از روی سنگر عطرخیز بوی صبح یاس های کهکشان
باز می تابد ز عمق خاکریز یک چفیه , یک پلاک بی نشان
در تفحص از حریم آفتاب خاک ها را می زند یک سو دلم
می شود پیدا نسیم سبزآب مثل دریا می شود از او دلم
خفته اما روی گلفرش سحر در کنارش کوله باری از امید
بار دیگر می گشاید بال و پر می رود تا کهکشانها این شهید
زخم عاشورا نمایان بر تنش می وزد از پیکرش بوی حسین
نقش بود این جمله بر پیراهنش عشق یعنی , « زائر کوی حسین

سلام بانوهانیه ی گرامی
خیلی خوشحالم از حضورتان
ممنونم که اومدید
اینبار با شعر زیبا و آسمانی هستید و وبم را با این سروده ی نورانی نور باران کردید

خیلی خرسندم که دارمتون

ازتون بسیار سپاسگزارم
منتظر حضور دیگر شما هستم

زنده باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.