آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور
آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور

حرفی از عشق ..

بسمه تعالی



اینجا سخن  از عشق گفتن یک بهانه است

چیزی بگو از عشق ، محفل  عاشقانه است
 
 

باید سرود آیینه های ناگهان را

آیینه اینجا بهترین باغ ترانه است
 


حتی برای عشق چشمان تو کافیست

رنگین کمان ابروانت آشیانه است
 


وقتی که لب تر میکنی از عشق گویی

هر بیت بیت شعر هایت جاودانه است
 


تمجیدی از دل میکنی هر جا که باشی

میدانی اسرار دل من محرمانه است



گاهی نگاهم میکنی تا شاد باشم

این لحظه های ناب چشمت عارفانه است




تفسیر کردی عشق را با حرف هایت

تعبیر این گلواژه هایت صادقانه هاست


 
 
جواد مهدی پور

نظرات 8 + ارسال نظر
رهگذر جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 20:17 http://http://love2023.blogfa.com/

قاصــــدک

برو آن گوشــــه باغ

سمت آن نرگــــس مســــت و

بخوان در گوشــــش:یک نفر گوشــــه ی باغ

یـــــاد تــ ـو را
بــــوی تــ ـورا

لحظـــه ای از یـــــاد نخواهـــد برد . . .

قاصدک آمد و با من نفسی تازه نمود
شعری از جانبت آورد و سرود
به من آموخت که از سوی تو باز آمده است
شعر احساس قشنگ تو برایم جان داد
و من از اینهمه زیبایی شعر
با دلم اسم تو را میخواندیم
رهگذاری که از این راه ، سحر می اید و مرا با دل و جان میخواند
من به این قاصدک تازه نفس گل دادم
تا برای تو که در صحن گلستان هستی
گلی از جنس شقایق بخشد

سلام رهگذر مهربان
خیلی خوشحالم از حضور گرمت
ممنونم از بابت مهرت و پیامی که با قاصدک برام فرستادی
خوندم و بارها خوندم
شعر زیبا و دلنشینی بود
لذت بردم
چقدر خوبی تو ، وقتی می آیی با خود صفا می آوری
سپاسگزارم از لطفت
بازم منتظرت تا باز آیی

درود های فراوان

لیلا پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 22:31 http://eshgtoohei.blogfa.com

اگرنمی‌توانی شاه راه باشی، کوره راه باش،
اگر نمی‌توانی خورشید باشی، ستاره باش،
با بردن و باختن اندازه ات نمی گیرند
هر آنچه که هستی، بهترینش باش....

سلام بر لیلای گرامی
خیلی خوش اومدین بانوی مهربان
همیشه با دست پر و با نشاط می آیید
خیلی خوشحالم که دارمتون
همیشه در انتظارتون هستم
ممنونم که می آیید و میخوانید مرا
سپاس فراوان

یلدا پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 00:35 http://shabhayerooshan.ir

در "نقاشی هایم" تنهاییم را پنهان می کنم. . .

در "دلم" دلتنگی ام را. . .

در "سکوتم" حرف های نگفته ام را. . .

در "لبخندم" غصه هایم را. . .

دل من. . .

چه خردساااااال است !!!

ساده می نگرد !!!

ساده می خندد !!!

ساده می پوشد !!!

دل من. . .

از تبار دیوارهای کاهگلی است!!!

ساده می افتد !!!

ساده می شکند !!!

ساده می میرد !!!

ســــــــــــــــــــــــــــــاده





هر چدر ساده باشی ، همسایه ی نزدیک آینه خواهی بود
خیلی شفاف و صاف و ساده
همه را میبیند
آرام حرف می زند
ولی اگر کسی بخواهد او را بشکند با سر و صدا میشکند که همه عالم بدانند آینه شکست !!

سلاام و عرض ادب محضرتانبانو ی مهربان

ممنونم از حضور زیبا و قشنگتان
از مطالب با احساس عالیتان بهره مند می شوم
حضورتان برایم ارزشمند است
باز ممنتظرتان هستم
منم می ایم و میخوانمتان

درود بر شما
زنده باشید

لیلا چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 21:44 http://eshgtoohei.blogfa.com

همیشه دوست داشتم ابر باشم


چون ابر انقدر شهامت داره


که هروقت دلش میگیره


جلوی همه گریه کنه .

سلام بر بانو لیلای خوب

من شهامت دوست داشتن را دارم که صریح و بی هیچ واهمه ی برایت بگویم :
من برای دوست داشتنت جانم را کنار گذاشته ام و در جلوی آینه وا می ایستم و به ستاره های آسمان میگویم که تورا دوست دارم

ممنونم که با دست پر آمدید و مرا خواندید
درود بر شما
زنده باشید بانوی مهربان
بازم منتظرتان هستم

رهگذر چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 11:37 http://http://love2023.blogfa.com/

سلام ممنون از این همه لطف ومهربانی شما
نظر لطف شماست
ممنون بابت لینکتون شما هم با افتخار لینک شدین

سلام و عرض ادب
ممنونم از حضور سبزتان رهگذر مهربان

خیلی خوشحالم از دیدنتون
باز منتظرتونم هستم
رهگذر گرامی ام بیشتر گذارت از این طرف ها بیافتد
سپاس فراوان از مهرتان

درود بر شما

رهگذر چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 11:34 http://http://love2023.blogfa.com/

همیشه روز را بااندیشه ای مثبت به پایان رسانید...
مهم نیست که چقدر سخت گذشت...
فردا فرصتی تازه است برای بهتر کردن آن.
.............................
سلام دوست عزیز آپم خوشحال میشم بیای

سلام
خیلی خوش اومدین

سپاسگزارم از حضورتان

حتما میام پیشتون
از وبتون خوشم میاد خیلی عالیه

ممنونم که هستید
زنده باشید

محزونی نامقی چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 08:49

درود بر هم اسم عزیز
در این دوبیت نظر بنده اینه:
وشما مختار.

اینجا سخن از عشق گفتن یک بهانه است

چیزی بگو از عشق محفل عاشقانه است
وقتی که لب تر میکنی از عشق گویی

ابیات اشعارت سراسر جاودانه است

یاهو

سلام و عرض ادب محضرتان دوست بزرگوار و استاد عزیزم

چقدر ذوق سر شار و قلم توانایی دارید شما

عالیست
پیشنهادات شما را بجان میخرم

عالی نظر میدهید

درود بر شما
زنده باشید

بهار پاییزی سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 22:06 http://paeazi.blogfa.com

سلام و عرض ادب جناب مهدی پور
زیبا سرودید ..
یاد سخن استاد نادر ابراهیمی افتادم:
حرف عاشقانه گفتن دلیل عاشق بودن نیست
چرا که سخنان عاشقانه زیادند
ولی افراد عاشق بسیار کم.....
البته من مضمون شعر ایشون رو نوشتم..

سلام و عرض ادب و احترام
بسیار خرسندم از حضور گرمتان بانو بهار مهربانم

خیلی خوش اومدید واقعا از دیدارتون خوشحال میشم
سپاس فراوان از مهرتان
ممنونم که هستید
سر بلند باشید مهربانم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.