آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور
آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور

کاش تو بیایی ..

بسمه تعالی



کاش زودتر می آمدی  بـــــــــــــــــــــــــــهار


این زمستان لعنتی مرا از پا در می آورد


گاهی هوا خیلی سرد میشه تحمل اینهمه لرز را ندارم


میگن بعد از این لرز  ، تب می آید


کاش بجای تب ،  تو می آمدی بهار قشنگ من


من منتظرم  تا تو بیایی ..




جواد مهدی پور

نظرات 3 + ارسال نظر
یاسمین زهرا دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 22:07 http://ma2doost94.blogfa.com

سلام علیکم برادر بزرگوار

بله این دفعه درست فرستادین.

ممنون از حضور سبزتون ونظر لطفتون و توضیح عالیتون


ان شاءالله امام زمان(علیه السلام)بهار دلها خواهد آمد.

سلام و احترام بانوی مهربان من
خیلی خیلی خوشحالم که دارمتون
ممنونم که تشریف می آرید و مرا میخواتید
اللهم عجل لولیک الفرج
چقدر عالی گفتی ، امام زمان بهار دل ها
او خواهد آمد
حتی اگر ما خودمان را آماده نکنیم
او بی شک و ریب خواهد آمد از شرق جماران
خورشیدی که برای همیشه بیرون می آید از ورای ابرها
دیگر هیچ ابری یارای پوشاندن جمال نازنینش را نخواهد داشت
او امام زمان ماست
قلب تپنده عالم بشریت
منجی مقتدر
مهدی موعود عج

سپاسگزارم از شما و مرجبا بر تعهد قلم و اندیشه زلالتان بانوی مهربان
بازم منتظرتان هستم

بهار پاییزی یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 16:13 http://www.paeazi.blogfa.com

به خیابان باید رفت....
فضای اینجا برای پرواز کافی نیست..!!
واقعا معرکه بوووود
خیلی زیبا و لبریز احساس نگاشتین
به گمانم ...یواشکی به اشعارتان مورفین تزریق میکنید
آرام میشوم با خواندنشان..
انگار که مشتی دیازپام میخورم...

واژه ها ، گلبرگ های شعر منند
بهار ، گلبرگ هایم را سبز میکند و روح می بخشد و طراوت می آفریند
امسال نگران برگ ریزان پاییز نیستم
چون بهار با پاییز همراه است
بیصبرانه برای آمدن پاییز لحظه شماری میکنم چون بهار با اوست
و .... بهار ، پاییز را هم بهاری کرده است ..
خوشحالم که بهار با من است


سلام میمهان مهربان من
خوش آمدید
مقدمتان گلباران
همیشه با شور و شوش می ایی و من تماشا میکنم آمدنت را...
مثل باران بهاری ، شبنم می باری به دفتر شعرم

خرسندم از اینکه اینجور مهربان دارمتان
سرفراز باشید

هانیه یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 14:34 http://hadiseeshghtwo.blogfa.com


قشنگ بود

سلاام و عرض ادب محضر بانو هانیه گرامی
خیلی خوشحالم از حضور سبزتان

ممنونم که با حوصله میخوانیدمرا و نظر میدید
سپاس از مهرتان
بازم منتظرتان هستم

زنده باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.