آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور
آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور

طاووس جلوه زار ..

بسمه تعالی



ساده اما بی تکلف ، دوستت دارم هنوز

در کنارت ای گل زیبای من ، خارم هنوز


 

" دوستت دارم " ،  که مسئولیتی سنگین بود !

پای پیمان مانده و در زیر این بارم هنوز


 

تا تو را دیدم اناالحق را نمیرانم به لب !

حق تویی  ! من مجرمی هستم که بر دارم هنوز


 

جلوه زار روی زیبای تو طاووس دل است

میکشم تصویر رویت ، گرم این کارم هنوز


 

در تماشای تو ای آهو ، به حیرت مانده ام !

همچنان  با کافر رویت به  پیکارم هنوز


 

من تو را یک آیه در آیینه دل دیده ام

در نبردی با تکاثرهای  اغیارم هنوز


 

هر چه گویم از لطافت های تو ای ماهرو !

باز هم شرمنده  نقصان گفتارم هنوز !



جواد مهدی پور

نظرات 12 + ارسال نظر
بهار پاییزی یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 10:32 http://paeazi.blogfa.com

سلام جناب مهدی پور
وای که چقدر حرف دارم برای گفتن ..برای توجیه..برای عذر خواستن
کامنت بالا چقیقتأ نمیدونم چرا خالی از حرفه.با اینکه من یک عالمه واژه تایپ کرده بودم برایتان..تک بیتی در آغازش بود ..تعریف و تمجید هایی..طنز شاعرانه حتی..
واقعأ نمیدونم چرا این مشکل دامن گیر وبلاگ ها شده..
صمیمانه عذر خواهی میکنم از حضورتون..
و نکته دیگه؛ سپاسگزارم که لطف و توجه جنابعالی نسبت به عاشقانه های پاییزی ام بی اندازه است..بی شک با حضور گرمتون با آرامش خاطر بیشتری مینویسم..با داشتن دوستان خوب و مهربانی چون شما میشه راحت تر نفس کشید
جناب مهدی پور شبیه کودکی که میداند خطا کار نیست..اما همچنان از تنبیه میترسد..
نگران شدم
با دیدن کامنت خالی ام
امیدوارم که بر من ببخشایید..
قلمتان مستدام
مانا و ماندگار باشید

سلاااااام
خیلی خوشحااااالم
خوشحالم که هنوز سبز دارمتون
می ایید و منو تنهام نمیذارید
بابت کامنت خالی منم پوزش میخوام فکر کردم خودتون خالی گذاشتین که هر چه دلتنگم بخواد بخوانم از تون !! در صورتی که اینجور نبود ، شما لطف کرده و کامنت زیبا گذاشته بودید حیف که من بی بهره ماندم از اون کامنت زیباتون
و لی خوشحالم که بازم دارمتون مثل همیشه و منتظر مطالب قشنگتون در اینجا و در وبلاگتون خواهم بود

درود بر شما

بهار پاییزی یکشنبه 15 شهریور 1394 ساعت 01:37 http://paeazi.blogfa.com

این حضور زیبا یعنی همه چیز
یعنی هر چه دل تنگم بخواهد بخوانم از حضور زیبایتان بانوی گرامی
بهار را باید همیشه زمزمه کرد و به همراه داشت
بهار آغاز فصل روییدن است و سبز شدن
بهار نباشد که زند'd معنی ندارد
فصل شکوفایی با بهار می آغازاد و سبز می شود
پاییز فصل بعدی و خیلی دور است
من از آن جهت به پاییز فک میکنم که بعد از بهار می ایید و زیبایی بهار را با خود می آورد
حضور شما هر دو زیبایی را برای من به ارمغان می آورد
من از حضور سبزو گرم شما سپاسگزارم
و خوشحالم که هر جور و به نحو احسن یادم میکنید و برایم سر میزنید
سلام یاد نرفته
عرض سلام و ادب و احترام دارم محضرتان

درود بر شما

برایتان آرزوی سر بلندی دارم بانوی مهربانم
زنده باشید

سید جواد محزونی نامقی شنبه 14 شهریور 1394 ساعت 08:43

درودتان باد عزیز
زیباست

گویا شما از مداخله خوشتان نمیاد
بسیارخوب
چیزی نمیگم
موفق باشید

سلام و عرض ادب محضرتان

چرا جناب محزونی بزرگوار ؟!
خیلی هم خوشم میاد نظر بفرمایید و بهره مندم سازید
خیلی مشتاق راهنمایی هایتان هستم
اگر کم لطفی از طرف اینجانب بوده به بزرگواری خود ببخشایید

از حضورتان سپاسگزارم
ممنونم که وقت میذاریدو لطف میکنید

زنده باشید

لیلا جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 21:34 http://eshgtoohei.blogfa.com

سلام. مثل همیشه زیبا نوشتین. مرسی که با حضورتون پررنگتون با عث افتخار وبم هستین.

سلام و احترام

این لطف و خوبی شماست که منرا برای عرض ادب به محضرتان می خواند و می کشاند ..
وبلاگتون بسیار زیبا و دوست داشتنی است
می آیم تا بهره مند بشوم
می آیم تا لذت ببرم از دلنوشته های آسمانی شما

می آیم تا مهمانتان باشم برای همیشه

از حضور گرم و صمیمانه شما هم نهایت پاس را دارم
ممنونم که اینجور مهرابن هستید و میخوانید مرا
سپاس که فراموشم نمی کنید
سر فراز بمانید بانوی مهربان ..

لیلا جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 21:33 http://eshgtoohei.blogfa.com

زندگی باید کرد
گاه با یک گل سرخ، گاه با یک دل تنگ
گاه باید رویید، در پس این باران
گاه باید خندید، بر غمی بی پایان...
زندگی را با همین غم ها خوش است
با همین بیش و همین کم ها خوش است
زندگی را به خوبی باید آموخت
اهل صبر و غصه بود....

سلام و عرض ادب محضرتان بانوی مهربانم

عالیست خیلی عالی
از صمصیم قلب سپاسگزارم بابت اینهمه خوبی های فراوان که نثارم میکنید و می آیید
درو بر شما که اینقدر مهربانید

حضورتان مایه ی دلگرمیست بانو لیلای گرامی
خیلی خوشحالم که دارمتون

زنده و سر فراز بمانید

لیلا جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 21:32 http://eshgtoohei.blogfa.com

ساده نیست....

گذشتــــــــن ...

از کسی که گذشته هایت را ...

ساخته است!!!!!!!!

باید بگویم همیشه نغز و پر محتوا می سرایید
ساده نیست ..
گذشتن ..
از کسی که گذشته هایت را ..
ساخته است

انگار از عمق جانم می سرایید و می نگارید

چقدر دوست دارم سروده هایتان را بانوی مهربان

سلاااااام و عرض ادب

خیلی خوشحالم که با حضور گرمتان صفابخش وبم هستید همچنان ..


درود بر شما

یاسمین زهرا جمعه 13 شهریور 1394 ساعت 10:12 http://ma2doost94.blogfa.com

سلام علیکم

بسیار زیبا سرودید

سلام و عرض ادب محضرتان بانو
خیلی خوش اومدین
ممنونم که همیشه هستید
باور کنید وقتی می آیید صفا می آورید

درود بر شما

لیلا پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 22:55 http://eshgtoohei.blogfa.com

درست است که روزی فراموش می کنی

و روز دیگر فراموش می شوی

اما بدان که فراموش شدگان هرگز

فراموش کنندگان را فراموش نمی کنند.

و تو هرگز فراموشم نکن
با با تو خواهم ماند تا پایان عشق
این را برات گفتم ...


سلااام

چقدر زیبا و دلنشنین است حضورتان بانوی مهربانم

سپاس فراوان از اینکه اینجور با دست پر می آیید و مرا میخوانید
خیلی خوشحالم
منم براتون سر میزنم تا بهره مند بشم از وبلاگ بسیار زیباتون

سر فراز بمانید

خیال می کنم پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 22:07 http://doctorati.blogfa.com/

سلام

جریان روایت غزلتان سلیس و روان و زیباست

بیت سوم به نظر من قلّه شعر است .

در پناه خدا باشید

سلام و عرض ادب محضرتان همکار گرامی و بانوی مهربان
ار حضورتان صمیمانه سپاسگزارم

ممنونم از حسن نظرتان
خیلی خرسندم که تشریف آوردید و مرا خواندید
بازم منتظر نگاه زیباتون هستم
زنده باشید

عبور ماه در شب حکومت نظامی پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 20:44 http://mahdarshab.blogfa.com

سلام.....زیبا بود مثل همیشه...
همچنان با کافر رویت به پیکارم هنوز...........
.............................................................

فکر کردن به تو یعنی غزلی شورانگیز

چقدر زیباست احساس آسمانیتان
ممنونم که همیشه با یه حس خوب و دل انگیز یادم میکنید

سلاام و عرض ادب

سر فراز تر از سرو بمانید

درود بر شما

بازم منتظرتان هستم

گیتی رسائی پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 18:51 http://gitoly.blogfa.com

سلام . شرمنده ی مهرتان شدم . لطف فرمودید و سعادتی بود برایم آمدن به وبتان و دیدن پستهایتان هرزمان که بیائید حضورتان شادم میکند .
و باز هم سپاس

سلام بر بانو رسایی گرامی
از حضورتان سپاسگزارم

از وبلاگتون بهره مند میشوم بازم میام به دیدنتون بانو

لذت میبرم از مطالب زیباتون

بازم منتظرتون هستم

درود بر شما

هانیه پنج‌شنبه 12 شهریور 1394 ساعت 12:48 http://hadiseeshghtwo.blogfa.com

باز دیشب دل هوای یار کرد
آرزوی حـجـلـه سـومـارکـرد
خواب دیدم سجده را بر مهردشت
فتح فاو و ساقی والفجر هشت
باز محورهای بوکان زنده شد
برف و سرمای مریوان زنده شد
از دوکوهه تا بلندای سهیل
بر نمی خیزد مناجات کمیل
یاد کرخه رفته و این رنج ماند
قلب من در کربلای پنج ماند
کاش تا اوج سحر پر میزدم
بار دیگر سر به سنگر میزدیم


شعرای شماخیلی قشنگه
امیدوارم ازشعرمنم خوشتون بیاد

سلام بر بانو هانیه ی گرامی

خیلی خوش اومدین با دست پر ازگوهر گرانبها ی شعر دفاع مقدس
چقدر زیبا و آسمانیست این شعر قشنگتان
لذت بردم و بار ها خوندم و میخوانم

عالی قلم می زنید بانو
خوشحالم که هستید و مرا میخوانید
از حسن نظرتان سپاسگزام

زنده باشید و سر فراز ..

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.