آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور
آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور

باران عشق ..

بسمه تعالی




تو را با عشق میخوانم که فریاد رسایی تو

و من سر شارم از مهرت که باران سخایی تو



برای با تو بودن ها چه شب ها که نخوابیدم

نشستم بر سر کویت شبی شاید بیایی تو



ندانستم که از عشقت مرا محروم می سازی

ببار ای ابر بارانی که از جنس صفایی تو



تو گفتی دوست میداری مرا از جان و دل اما

نمیگویی چرا اینقدر از این دل جدایی تو ؟



چنان خو کرده ام بر چشم هایت ای غزال من

که جان می گیرم از چشمت ، عجب عشق بلایی تو



سرشتم خاک پاک است و دلم آکنده از عشقت

و من خوشحالم از اینکه مثال کیمیایی تو



مرا در جای امن دل نگهدار و نگارم باش

برایم عشق جانسوزی و بانوی وفایی تو




جواد مهدی پور

نظرات 5 + ارسال نظر
لیلا چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 21:25 http://eshgtoohei.blogfa.com

کاش بتوانم

نگاهم را از سراب خالی کنم

و به تماشای باران بنشینم

کاش بفهمم

که به دنبال کدام ابر بروم؟؟

که باران داشته باشد، نه سراب...

سلاام و عرض احترام
چقدر زیبا و دلنشین است حضور شما بانو لیلای گرامی
وقتی می آیید با خود صفای مهر می آوردید
حضورتان را ارج مینهم و بیصبرانه بازم منتظر نگاه های زیبایتان هستم

شعر های دل انگیزتان را بارها و بار ها میخوانم
خیلی عالیست


باران که می بارد
سراب
بساط خود را بر می چیند و میرود
زیر باران همه چیز واقعی است
حتی بوسه های داغ عاشقانه...

ممنونم که با حضورتان دلگرمم می سازید
سر بلند و پیروز بمانید

محزونی نامقی چهارشنبه 11 شهریور 1394 ساعت 13:15

درودبرشما
بسیارزیباست
واما من نمیخوام ایراد بگیرم بلکه باتوجه به تجربه ام نظرمو میگم شما خود مخیری در آنکه اصلاح کنی یا نه

برای با تو بودن ها چه شب ها( را )نخوابیدم

نشستم بر سر کویت( مگر یکدم) بیایی تو






تو گفتی دوست میداری مرا از جان و دل اما

نمیگویی چرا( اینسان زجان و) دل جدایی تو ؟



چنان خو کرده ام (بر رنگ چشمانت) غزال من

که جان می گیرم از چشمت ، عجب (بالا )بلایی تو

موفق باشید

سلام و عرض ادب محضرتان جناب محزونی بزرگوار

از حضور سبز و پر بارتان صمیمانه سپاسگزارم
ممنونم از راهنمایی های خوبتان
از اینکه همیشه مهربان حضور دارید
خوشحالم و منتظر نظرات آن بزرگوارو دوست گرامی ام هستم

ممنونم که اینجور لطف میکنید
درود بر شما

سلام عالی بود
ممنون از شما

سلام و عرض ارادت
ممنونم از حضورتان

سپاس فراوان که مرا میخوانید

درود بر شما

یاسمین زهرا سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 23:35 http://ma2doost94.blogfa.com

سلام علیکم

شعر زیبایی سرودید

سلام و عرض ادب محضرتان بانوی مهربان

سپاسگزارم از حضور قشنگتان
وقتی می آیید با خود صفا می آورید

از حسن نظرتان بسیار سپاسگزارم
زنده باشید
به دیدنتان می آیم همچنان ..

بیتا سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 21:34 http://bita-70.3de.ir

امیدوارم همیشه شاد باشین و سلامت
ممنون
65196

سلام و عرض ادب
ممنوم از حضورتان
درود بر شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.