آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور
آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور

گفته بودم ..

بسمه تعالی



در خاطرم میمانی ،  این را گفته بودم

عشق منی ، میدانی ،  این را گفته بودم


گاهی ، چه دلتنگم برای خنده هایت

در جسم من ، تو  جانی ،  این را گفته بودم


هرگز فراموشم نکن از خاطر خود

با  من که  هم پیمانی ،  این را گفته بودم


حرفی نمیگویم هنوز از بی تو بودن

در چشم من  میخوانی ، این را گفته بودم


عمری  مسیر عشق را با سر دویدم

از بس که تو پنهانی ،  این را گفته بودم



جواد مهدی پور

نظرات 9 + ارسال نظر
محزونی نامقی سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 14:02

جناب مهدی پور
ذوق وقریحه خوبی دارید
این نظر را صبح ارسال کردم گمانم ارسال نشد >دوباره می فرستم اگر تکراری بود خودتان حذف ذکنید
در سروده مورد نظر از بیت دوم به بعد مصرعِ اول یک موسیقی دارد ومصرعِ قافیه یک موسیقی جدا
برای نزدیک شدن وزن بنده مقداری اصلاح کردم یعنی باید سیلاب مصراع ها نزدیک بهم باشد
آهنگ و وزن با مصرع بعد تفاوت دارد( دیگر کجائی مهربان جانم فدایت)این وزن مصرع اول است.واما درمصرع قافیه مصوتها با مکث وتقطیع همراه است و، ( این را گفته بودم)ردیف شعر شماست که کمی سکته ایجاد میکنه آنهم به سبب اینکه (را) با( گفته) ادغام خوبی تشکیل نمی دهد.(این را که گفته بودم) با وجود( که)وزن بهتری میگیرد.
(گاهی ، چه دلتنگم برای خنده هایت)
تنگ است دلم گاهی، از بهر خنده هایت
در جسم من ، تو جانی ، این را گفته بودم
(هرگز فراموشم نکن از خاطر خود)
هرگز مکن فراموش، مارا ازخاطر خود
با من که هم پیمانی ، این را گفته بودم
(حرفی نمیگویم هنوز از بی تو بودن)
هنوز حرفی نگفتم ، ایگل زبی تو بودن
در چشم من میخوانی ، این را گفته بودم
(عمری مسیر عشق را با سر دویدم)
عمری براه عشقت، باسردویدم ایدوست
زیرا که تونهانی، این راگفته بودم

سلام به محضر دوست بزرگوارم جناب محزونی عزیز

خیلی خوش آمدید

از نظرات ارزنده و نگاه زیبایتان مسرورم و بهره مند میشوم
خوشحالم که دارمتان

درود بر شما

بازم منتظرتان هستم
سر بلند و پیروز باشید

بهار پاییزی سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 00:55

سلام و وقت بخیر جناب مهدی پور..
ذوق زده شدند سطر های خط خطی ام..خوشحالم که دوست داشتید شعرم را..
و خوشحال تر که در صدر وبلاگتان نشانده شده.
سپاس از لطفتون

سلام بانوی مهربان
خوشحالم که همیشه سبز هستید و مرا میخوانید
خیلی خوشحالم خیلی..
حضورتان مایه دلگرمیست
افتخار میکنم که شعر زیبایتان در صدر دفتر شعرم قرار گرفته
هرروز بار ها میخوانمش

زنده باشید
همچنان منتظرتان هستم

به تو که فکر می کنم


بی اختیار


به حماقت خود لبخند می زنم


سیاه لشکری بودم در عشق تو


و فکر می کردم بازیگر نقش اولم …


افســـوس…

سلااام
تو عشقم باش
من در آینه تو را به آسمان نشان خواهم داد...
شک ندارم مهتاب به زیبایی تو رشک خواهد برد

ممنونم از حضور پر شورتان
سپاس از مهرتان که همیشه سبز هستید

درود بر شما
بانوی مهربان

سرفرازتر از سرو ناز بمانید

یک نفـــر دور کند ایـــن خودیِ جانی را
این دل ، این قاتلِ بالفطره‌ی پنهانی را


امشب این سوخته، دلباخته‌ی او شده است
او‌ کـــه با رقــصِ خود آتش‌ زده مهمانــی را

سلام و عرض ارادت
خیلی خوشحالم از حضور گرمتان

همیشه با دست پر می آیید
منم بارها این شعر های زیبایتان را میخوانم
درود بر شما

بازم منتظر نگاه زیبا و شعر های خوبتان هستم

زنده باشید

ملیحه ترکمن زاده دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 11:54 http://hottippa.blogfa.com

سلام و درود فراوان
سپاسگزارم از شما به خاطر حضورتون در وبلاگم
و نظرپر لطفی که داشتین.
شعر زیبایی بود و ای کاش اگه سروده ی خودتون هست همون زیر شعر به فارسی امضا میزدین و اسم و فامیل خودتون رو برای بیشتر به رسمیت شناختن شعر ثبت میکردین.چون هزاران وبلاگ هست که شعر بقیه رو میارن و پایین پست وقتی میارن نویسنده : فلان ،خواننده نمی دونه نویسنده نقل شعر کرده یا سروده ی خودش هست.
سپاسگزارم از لینکتون.

سلام و عرض ادب بانوی مهربان
خیلی خوش آمدید
از حضورتان خوشحالم و سپاسگزاری میکنم

ممنوم که با حوصله منو خواندید و نظر دادید
بله بانوی گرامی همه ی این شعرها از خودم هست

من از شعر های دیگر شعرای بزرگوار در وبلاگم استفاده نکرده ام
اگر چه آثار بقیه ی دوستان خیلی زیباتر و پر محتواتر از سروده های من است
اما با افتخار پیشنهاد شما را اعمال میکنم و زیر هر شعرم اسمم را می آورم

باز منتظر نگاه زیبایتون میمانم
خیلی لطف کردید
درود بر شما

هانیه دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 11:13 http://hadiseeshghtwo.blogfa.com

شماباافتخارلینک شدید

سلام و عرض ارادت بانوی گرامی

ممنونم از حضورتان
سپاس از مهرتان که لینکم کردید

براتون سر میزنم
ممتظر نگاه زیبایتون میمانم

درود بر شما

بهار پاییزی دوشنبه 9 شهریور 1394 ساعت 00:16

تکرار لبخند های غمگینم در آینه..
و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند...
و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خوب آرزو کرد..
آینه ها بیدارند...
به یقین..!!

دلم هوس کرد برای آینه اتاقم شعر بگویم...برای همراه اول خوبم
و نام وبلاگتان...نیروی کمکی برای شعرم بود!
تقدیمتان...

سلاااام و عرض ادب بر بانوی مهربان و همراه همیشگی ام
اغاز بهار را شکوفه ها به تماشا می نشیند تا آمدن بهار را جشن بگیرند
رقص گلها برای ورود بهار تماشاییست
انگار روح میبارد بر جسم بی رمق طبیعت
تو جانی برای شعرهای من وقتی می ایی سیاهه هایم جان میگیرند و جوان میشوند

خیلی خوشحال و خرسندم که دارمتون بانوی مهربان

شعر زیبایتان را در اول وبلاگم درج خواهم کرد ( با اجازه ی شما ) بسیار عالی سرودید
فوق العاده است
سرفرازتر از سروناز بمانید بهار همیشه ی من ..
درود بر شما



هانیه یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 16:06 http://hadiseeshghtwo.blogfa.com

سلام ممنونم منولینک می کنید.
امابیشترخوشحال میشم به اسم حدیث عشق لینک کنید

سلام بانوی مهربان

خوش اومدید
ممنونم که هستید
چشم ، با نام حدیث عشق لینکتون کردم

منتظر نگاه های زیباتون میمانم
درود بر شما

یاسمین زهرا یکشنبه 8 شهریور 1394 ساعت 14:22 http://ma2doost94.blogfa.com

سلام علیکم

ممنون از حضور سبزتون و لطفتون

وب و اشعار زیبایی دارین با افتخار لینکش کردم.

سلام و عرض ادب محضرتان

خوشحالم که مرا خواندید
از حضور سبزتان سپاسگزارم و براتون بهترین ها رو آرزو مندم
زنده باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.