آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور
آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور

نگران طوفان نباش ...

بسمه تعالی


این سروده ، بداهه ایست برای دوست خوبم که عاشقانه هایش را همیشه میخوانم ..


دلشوره هایت مال من


همه ی آرامش دریا مال تو ..



رنج های بی پایان مال من



جاده های بی انتهای سرشار از امید و نور و نشاط و شادی مال تو



هر چه خوبیست مال تو



هر چه سنگه ، پای لنگه من



تو فقط شاد باش و شاد زی ای مهربان



زیبایی نگاهت را ماهی ها می بینند



بیرحمی برای کوسه های جگر خوار عادت دیرینه است



نگران طوفان نباش


امواج مهربان تو را به ساحل خواهند رساند ..




جواد مهدی پور

نظرات 9 + ارسال نظر
خسرو سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 19:38

. درودی با صمیمانه ترین ارادتم . مخاطبان شما ، شما را
. باور کرده اند . . . عادت کرده اند . . در جواب ها دیدم
. که ادب را پاس می دارید . و این باعث مقبولیت شماست .
. اجباری ندارید بداهه را پست کنید . می توان در یک نظر . بداهه نوشت . زیرا به شهرت شما لطمه میزند .
. و خود بهتر می دانید این بداهه . . . هر چقدر هم تاکید
. بر بداهه بودنش کنید . . . در شان و شایسته شما
. نیست . بسیار مایلم با شما ارتباط داشته باشم .
. در گوگل [ خوان هشتم خسرو فیضی ] را سرچ
. کنید . . با گذشته من آشنا می شوید .
. دستتان را می فشارم .

سلام و عرض ادب دوست گرامی ام
خیالی ممنونم از حضور پر شورتان

و خوشحالم که اینجور مهربان دارمتان

از راهنمایی هایتان بهره مند می شوم و خواهم شد
منتظر نگاه های زیبایتان خواهم ماند

زنده باشید

عبور ماه در شب حکومت نظامی سه‌شنبه 10 شهریور 1394 ساعت 13:49

چه حرفها که درونم نگفته می‌ماند

خوشا به حال شماها که شاعری بلدید

سلام بانوی مهربان
سپاسگزارم از حضور گرم و سبزتان
خیلی خوشحالم که تنهام نمیذارید

مقدمتان همیشه گلباران

مهربانی را باید از تو بیاموزم
زنده باشید

سلام عزیز: واقعاً جالب بود و زیبا و دلنشین...
ضمناً با عاشقانه هایی جدید بروزم و منتظر حضورتون هستم...

سلام و عرض ادب محضرتان

سپاسگزاارم از حضور خوبتان
حتما از سرده های قشنگتان بهر مند میشوم
میام در وبلاگ زیبایتان مهمانتان می شوم

سپاس ازمهرتان

درود بر شما

ش شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 11:21 http://osghoolanjz.blogfa.com

این دریا کجاست که همه برای رسیدن به ارامشش ترانه ها میسرایند؟

درود

رود ها را که نگاه کنی همه در تلاطم روانند تا به دریا برسند
آدرس دریا را رودها خوب بلدند

سلااام دوست من
خیلی خوش آمدید
خوشحالم از حضور گرم و سبزتان
درود بر شما

زنده باشید
بازم منتظر نگاه زیبایتان میمانم

بهار پاییزی شنبه 7 شهریور 1394 ساعت 01:34 http://www.paeazi.blogfa.com

واژه ندارم برای چیزی شبیه تشکر...
لاجرم با زبان شعر...
تقدیمتان:
آرامش شب درکناردریا...
صدای هیزم ها در هیاهوی آتش..
آشقانه های پر احساس میان جیرجیرک ها...
آغوش تو..و نجوای دوستت دارو کنار گوشم..
مرور میکنم رویاهایی را که هرگز نساختیم...

امید...که پسندیده باشید

سلام و عرض ادب بانوی مهربان

خیلی خوشحالم از حضورتان سپاس فراوان
مقدمتان گلباران

از اینکه هستید و گرم میخوانید مرا بسیار مسرورم

آرامش شب درکناردریا...
صدای هیزم ها در هیاهوی آتش..
آشقانه های پر احساس میان جیرجیرک ها...
آغوش تو..و نجوای دوستت دارو کنار گوشم..
مرور میکنم رویاهایی را که هرگز نساختیم...

چقد زیباست این شعر آسمانی
خیلی لذت بردم و دوسش دارم

دستمریزاد بانو

بازم منتظرم هستم
زنده باشید

سوگندصفا جمعه 6 شهریور 1394 ساعت 22:22 http://soogandsafa.blogfa.com

سلام جناب مهدی پور
نه انگار واقعا کامنتا ثبت نمیشه...!!!!!!!!
من اینجا کامنت گذاشته بودم..

سلام بر بانوسوگند مهربان

خوشبختانه همیشه حضور گرم و سبزتان ثبت و ضبط می شود
مگه میشه بانوی مهربانم من از مسیری که میایند رد پای گلشان بر جای نماند ؟؟؟!!!
مقدمتان که همیشه گلباران است
من از حضور گرمتان سپاسگزارم

هرلحظه منتظرم که بیایید و مرا بخوانید

حضورتان همیشه دلگرم کننده است

سر بلند بمانید ..

دلنوشته ی زیبایی بود.......

سلام و عرض ادب محضرتان

خیلی خوشحالم از حضور قشنگتان

ممنونم که آمدید و مرا خواندید
برایتان همه ی خوبی ها رو آرزو مندم
زنده باشید

سپاس از مهرتان

لیلا جمعه 6 شهریور 1394 ساعت 21:36 http://eshgtoohei.blogfa.com

و چون بندگان من از تو درباره‏ من بپرسند،

بگو که من نزدیکم و به ندای کسی که مرا بخواند پاسخ می دهم ...

بقره 186

سلام و عرض ادب محضرتان بانوی مهربان من
خیلی خوش آمدید
مقدمتان گلبارن

وقتی می آیید صفا می آورید
حضورتان را خیلی دوست دارم
نگاه زیبایی دارید
همیشه باشید و بخوانید مرا لطفا

سر فراز و پیروز باشید
درود بر شما

سوگندصفا جمعه 6 شهریور 1394 ساعت 18:39 http://soogandsafa.blogfa.com

سلام جناب مهدی پور
چرا نیستید چندی؟؟؟؟؟؟
آیا کامنت های من ثبت نمیشه ؟؟؟و براتون نمیره؟؟
میترسم کامنت های من همین طوز بشه
چون در چند گذشته هیچ کامنتی نداشتم

سلام و عرض ادب بانوی مهربانم
از حضور گرم و صمیمانه ی شما بسیار سپاسگزارم
خیلی خوشحالم که اینجور گرم و صمیمانه حضور دارید

کامنت ها ثبت میشن
اونم ثبت تاریخی که بانوی مهربانم با حضور خود دفتر شعرم را مهر باران و نور افشان میکنند
خیلی خرسندم که دارمتون
همیشه باشید و بهم سر بزنید
منتظر نگاه های زیابیتن هست همچنان ..
درودبر شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.