آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور
آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور

افسون نگاه ..

بسمه تعالی

پلک بر هم می زنی ، اینجور غوغا میکنی

شورشی در این دل بیمار بر پا میکنی
 


باز هم از دور ، افسون نگاهت می شوم

هر چه پنهان میکنم خود را ، تو پیدا میکنی



دست من را میفشاری عهد می بندی ولی

از برای بوسه ای ، امروز و فردا میکنی !



هی نوازش میکنم ، با من بمانی تا ابد

باز می بینم نمیخواهی و رسوا میکنی



از تغافل چشم می بندی ، نمیبینی مرا

آفرین بر تو که عالی نقش ایفا میکنی



از سخن چینان شنیدم که نمی خواهی مرا

سخت می آشوبی و بد جور حاشا میکنی !


جواد مهدی پور

نظرات 6 + ارسال نظر

در ِ قفس را باز بگذار پرنده اگر به تو عاشق باشد بر شانه‌هایت می‌نشیند!.............

در ِ قفس را باز بگذار پرنده اگر به تو عاشق باشد بر شانه‌هایت می‌نشیند!.............

چقدر عالیست این سپید کوتاه و لی خیلی نغز !!!!

سلاااام و عرض ارادت
از حضورتان بسیار سپاسگزارم

ممنونم که اینجور پر شور هستید و میخوانید مرا

براتون آرزوی بهترین ها رو دارم
بازم منتظر نگاه خوبتان هستم

درود بر شما

خیال می کنم پنج‌شنبه 5 شهریور 1394 ساعت 13:47 http://doctorati.blogfa.com/

از تغافل چشم می بندی نمی بینی مرا
آفرین بر تو که عالی نقش ایفا می کنی

صورت و سیرت این بیت را دوست داشتم .

زیبا و شیوا بود.

درود بر شما

سلام و عرض ادب محضرتان

حضور سبزتان را ارج می نهم بانوی مهربان
همکار خوب من

ممنونم که می ایید و مرا می خوانید

از حسن نظرتان تشکر میکنم

درود بر شما

عاشقانه های انتظار سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 23:08 http://asheghanehayeentezar.mihanblog.com

سلام: جالب بود و زیبا....

سلام و عرض ادب محضرتان

خیلی خوش آمدید
خوشحالم از حضورتان

ممنونم که مرا خواندید

بازم نگاه زیباتون هستم
درود بر شما

رهگذر سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 16:52 http://pesarmazany2.blogfa.com

سلام . خیلی قشنگ می نویسی
رفتم پروفایلتو بخونم که ببینم این آقا کیه و چکارس و چندسالشه که اینطور قشنگ مینویسه
لطفا از خودت هم بنویس تا ببینیم با کی طرفیم
ممنون میشم

سلام و عرض ارادت

ممنونم از حضور خوبتان
چقدر با احساس خوب هستید شما

خوشحالم که اومدید تا مرا بخوانید
چشم از خودم براتون مینویسم در پروفایلم

خیلی خوشحالم که یه دوست خوب به جمع دوستانم افزوده شد
لطف الهیست
درود بر شما

لیلا دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 22:19 http://eshgtoohei.blogfa.com

سفر انسان را در عرصه جغرافیا ، از هم دور می کند و

عشق ومحبت در عرصه تاریخ نزدیکشان .

سفر انسان را در عرصه جغرافیا ، از هم دور می کند و

عشق ومحبت در عرصه تاریخ نزدیکشان .

چقدر زیبا و نغز و ژرف گفتید بانوی خوب من
عالیست
دیگه بهتر از این نمیشه گفت

سلااااام و عرض ادب محضرتان
خیلی خوشحالم که بازم اومدید و منو خوندید
باور کنید حضورتان مایه ی دلگرمیست
خوشحالم که دارمتان مهربان

باشید تا بمانم در کنارتان

درود بر شما

لیلا دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 22:15 http://eshgtoohei.blogfa.com

خیلی زیبا بود. خیلی قشنگ احساست رو بیلن میکنی.

سلام
ممنونم از حضور گرم و قشنگت

سپاس از حسن نظرت

خوشحالم که مهربان و صمیمی هستی
باز منتظر نگاه زیبایت خواهم ماند

زنده باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.