آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور
آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور

به تو می نازم من ..

بسمه تعالی



ای گل زیبای من ، بسیار می نازم به تو

عشق من ای بهترین دلدار ، می نازم به تو



آنقدر در جان من رفتی که روحی در بدن

همچنان از لحظه ی دیدار می نازم به تو



عشق یعنی صورت زیبای تو در آینه

من به این تصویر بی تکرار می نازم به تو



ساده می گویم به هر عنوان اگر سالم شوم

یا شوم از عشق تو بیمار ، می نازم به تو



شهر میداند که من از عشق تو دیوانه ام

دائما از عشق تو سر شار ، می نازم به تو



من برای با تو بودن جان و دل را داده ام

از صمیم دل بدان  ای یار ، می نازم به تو



سهم من از عشق تکرار نگاه چشم توست

تا نگاهم میکنی ، هر بار می نازم به تو



 جواد مهدی پور

نظرات 3 + ارسال نظر
بهار پاییزی دوشنبه 2 شهریور 1394 ساعت 13:15 http://paeazi.blogfa.com

شبی که بارون شدیدی می بارید، " پرویز شاپور " از " احمد شاملو "
پرسید : چرا اینقدر عجله داری؟! شاملو گفت : می ترسم به آخرین اتوبوس نرسم.
شاپور گفت : من می رسونمت .شاملو پرسید : مگه ماشین داری؟
شاپور گفت. : نه، اما چتر دارم! "
دوست واقعی کسی است که یاری رسان شما باشد حتی اگر دقیقا انچه شما می خواهید
را نداشته باشد .
زندگیتون پر از دوستیهای واقعی...
غزل زیبایی بود

سلااااام چقدر با دست پر اومدین بانوپاییزی مهربان

خیلی لذت بردم از مطلب بسیار قشنگتون
پیام زیبا و دل انگیز دوستی را در عالیترین درجه میرساند

شما هم یکی از اون دوستایید بانو
خوشحالم که دارمتون
درود بر شما

ممنونم که بازم به خوندنم اومدید
سپاس فراوان از حضورتان
زنده باشید

لیلا یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 22:24 http://eshgtoohei.blogfa.com

سلام. مرسی از حضور گرمتون. وب زیبا و پراحساسی دارین. من با افتخار البته با اجازتون لینکتون میکنم. بازم بهم سر بزنید خوشحال میشم

سلام و عرض ادب و حاترام محضرتان بانو

لطف دارید
از حضور قشنگتون بسیار خرسندم

ممنونم که اینک شدم
حتما برای دیدنتون خواهم آمد
وب بسیار عالی و دلنشینی دارید

درود بر شما

لیلا یکشنبه 1 شهریور 1394 ساعت 22:22 http://eshgtoohei.blogfa.com

خدا " تو " را که می آفرید


حواسش


پرت آرزو های من بود !


شدی همان آرزوی من ...!!

سلام و عرض ادب بانوی گرامی

خیلی خوشحالم از حضور گرم و سبزتون

یاد گار بسیا رعالی و دلنشینی از خود بر جا گذاشتیتد
بار ها خوندم و لذت بردم
بر لوح دلم حک کردم

ممنونم که هستید و میخوانید مرا

زنده باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.