آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور
آینه ها بیدارند ...

آینه ها بیدارند ...

تکرار لبخند های غمگینم در آینه.. و شیشه ای که بیشتر از "تو " همراه شعرهایم ماند... و هر صبح ..به جای تو...برایم روز خواب آرزو کرد.. آینه ها بیدارند... به یقین..!! دفتر شعر جواد مهدی پور

ماه من ..

بسمه تعالی


کاش باشی و مرا باور کنی

باورم را معنی دیگر کنی


من برای بودنت جان می دهم

قول دادی که مرا باور کنی


قول دادی که نه خاموشم کنی

نه پر پروانه را پر پر کنی !


گفته ای خاک وجودم را شبی

با نگاه کیمیا گوهر کنی


با همه زیبایی ات افسونگری

صد شراب ناب در ساغر کنی


با نگاهی ، دل از آدم میبری

چشم ها را نیز خیره سر کنی


دل که بردی پیشکش باشد ترا

با دلم رفتار چون دلبر کنی !


ماه من جانا ! قرار ما نبود

ترک گویی ، چشم دل را تر کنی



جواد مهدی پور

نظرات 2 + ارسال نظر
بهار پاییزی چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 11:07 http://www.paeazi.blogfa.com

آغوش من دروازه های تخت جمشید است
میخواستم تو پادشاه کشورم باشی
آتش کشیدی پایتخت شور و شعرم را
افسوس که میخواستی اسکندرم باشی..

در شهر های مرزی پیراهنم جنگ است
جغرافیای شانه هات یارم نیست
دارم تحصن میکنم با شعر بر لب هات
هرچند شرطی بر لب مشروطه خواهم نیست...

سلام و عرض ارادت
ممنونم از شعر زیبایی که برایم نوشتید

سلام و عرض ادب محضرتان بانوی گرامی

حضورتان مایه ی ارامش و موجب دلگرمیست

ممنونم که هستید و می خوانید مرا
از حضور سبزو گرمتان صمیمانه سپاسگزارم
سر فراز و زنده باشید

سوگندصفا یکشنبه 25 مرداد 1394 ساعت 11:45 http://soogandsafa.blogfa.com

سلام ودرود
اعتراف میکنم که بغیر از اینکه وقت نداشتم
منتظر بودم خودتون بگید که آیا میتونم از اون شعر استفاده کنم در پستم...
اما حبری نشد
نمی دونستم اینجا جواب کامنتم رو دادین
پست هایی که گذاشتید ونخوندم رو همه رو میخونم
قلم تون بسیار زیباست اینو به جرات میتونم بگم
باور بفرمایید خیلی خیلی زیباست اشعارتون

سلام و عرض ادب محضرتا بانو
شرمنده ام
درست میفرمایید من باید در وبلاگ شما براتون اطلاع میدادم منو ببخشید
در هر حال از حسن نظرتان صمیمانه سپاسگزارم
ممنونم که خوب هستید
زنده باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.